دختر جمشید هاشم‌پور: این روزها پدرم سرحال است و روزی ۲ ساعت پیاده‌روی می‌کند :



دختر جمشید هاشم‌پور: این روزها پدرم سرحال است و روزی ۲ ساعت پیاده‌روی می‌کند/در کنار یکدیگر مشغول فعالیت در سریال “شهرزاد” هستیم

 جمشید هاشم پور , روز دختر چه روزی است , جمشید هاشم پور و همسرش

  چندی قبل بود که گزارشی درباره وضعیت جسمی جمشید هاشم پور بازیگر کارکشته سینمای ایران در سینماژورنال منتشر شد.

 در آن گزارش به برخی اتفاقاتی اشاره شده بود که در ماههای گذشته بر هاشم پور رفته بود.

انتشار آن گزارش سبب ساز آن شد که ساناز هاشم پور فرزند دختر جمشید هاشم پور در گفتگو با سینماژورنال توضیحاتی را درباره وضعیت جسمی حال حاضر این بازیگر پیشکسوت ارائه کند.

ساناز هاشم پور با بیان اینکه وضعیت جسمی حال حاضر پدرش خوب است بیان داشت: ایشان این روزها خیلی سرحال و سلامت هستند و مشغول بازی در سریال تازه حسن فتحی با عنوان “شهرزاد” هستند.

ساناز هاشم پور که خودش هم به عنوان گریمور در “شهرزاد” حضور دارد ادامه می دهد: پدرم تقریبا تا قسمتهای آخر سریال در کار حضور دارند ضمین اینکه من نیز به عنوان چهره پرداز در این سریال حاضرم و همین باعث می شود خاطرات خوبی از این کار داشته باشیم.

وی می افزاید: پدرم قرارداد بازی در فیلم تازه نرگس آبیار با نام “نفس” را هم منعقد نموده است و بناست به زودی در این فیلم هم جلوی دوربین برود.

دانلود فیلم های جمشید هاشم پور , دانلود فیلم آخرین خون جمشید هاشم پور , روز دختر سال 95 چه روزی است؟

    جمشید هاشم پور در نمایی از “شهرزاد”

 

پدر سرحال تر از همیشه سر لوکیش حاضر می شوند
دختر بازیگر آثاری چون “تاراج” و “افعی” با اشاره به وضعیت جسمی پدرش می گوید: خوشبختانه پدر هیچ مشکل جسمی ندارند و سرحال تر از همیشه سر لوکیشن حاضر می شوند و زندگی حرفه ای خویش را پی می گیرند.

وی با اشاره به اینکه انتشار برخی اخبار درباره ناراحتی جسمی پدرش باعث نگرانی مخاطبان شده بود اظهار می دارد: مخاطبان پدرم همواره ما را مورد لطف خود قرار داده اند و روزی نیست که به همراه ایشان در کوچه و خیابان راه نبرویم و لطف مردم نسبت به ایشان را نبینیم. انعکاس رفتار محبت آمیز مخاطبان است که به شدت به پدرم و خانواده دلگرمی می دهد.

پدرم هنوز هم به مانند سابق روزی دو ساعت پیاده روی می کند
این گریمور ادامه می دهد: اینکه پدرم این قدر نزد مخاطبان محبوب است و همواره جویای احوال او هستند ما را خوشحال می کند و البته به پدرم هم دلگرمی می دهد که چنین مورد توجه مخاطبان است.

ساناز هاشم پور با بیان اینکه پدرش همچنان مثل سابق ورزش می کند و پیاده روی نیز جزء لاینفک زندگی اوست می گوید: پدرم هنوز هم به مانند سابق روزی دو ساعت پیاده روی می کند و سعی می کند همچنان سلامتی فیزیکی خود را حفظ نماید.

امیدواریم این بازیگر قدیمی سینمای ایران که برای بسیاری از مخاطبان ایرانی، خاطره ساز بوده سالهای سال در صحت و سلامت در کنار خانواده خود به سر برده و البته هنر ایران را نیز از بازیهای خویش بهره مند کند.

 

اخبار فرهنگی - سینماژورنال


ویدیو : دختر جمشید هاشم‌پور: این روزها پدرم سرحال است و روزی ۲ ساعت پیاده‌روی می‌کند