دختری که فریب چرب‌زبانی را خورد : ماموران تصویر رایانه‌ای را به شاكی نشان دادند ...


ماموران تصویر رایانه‌ای را به شاكی نشان دادند كه وی به محض رویت تصویر وی را شناخت و گفت تصویر متعلق به همان مردی است كه قرار بوده با هم ازدواج كنند. خواستگار چرب‌زبان كه با فریب دختر جوان 20 میلیون تومان از وی پول قرض گرفته و اموال خانه‌اش را سرقت كرده بود، تحت تعقیب پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

چند روز پیش دختری جوان با حضور در شعبه هفتم بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران از سرقت اموال خانه‌اش خبر داد.

شاكی به بازپرس مومنی گفت: چند روزی برای سفر به شهرستان رفته بودم. در بازگشت به خانه متوجه شدم اثاثیه خانه به هم ریخته و كیف حاوی طلا، پول، مدرك هویتی، سند اوراق و سهام كه در گاوصندوق قرار داشت، سرقت شده است.با تشكیل پرونده قضایی در این زمینه و آغاز تحقیقات از همسایه‌های شاكی مشخص شد آنها در غیاب صاحبخانه مردی جوان را مشاهده كرده‌اند كه وارد منزلش شده و نیمه‌شب در حالی كه كیف زنانه‌ای در اختیار داشته سراسیمه محل را ترك كرده است.

با اطلاعات به دست آمده از همسایه‌های شاكی، چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهم فراری صورت گرفت.

ماموران تصویر رایانه‌ای را به شاكی نشان دادند كه وی به محض رویت تصویر وی را شناخت و گفت تصویر متعلق به همان مردی است كه قرار بوده با هم ازدواج كنند.

در حالی كه جوان خواستگار به عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب پلیس بود، روز گذشته شاكی با حضور در پلیس آگاهی از خواستگارش شكایت كرد.شاكی به پلیس گفت: چند روز پیش از سرقت اموال خانه‌مان، مرد خواستگار با چرب‌زبانی 20 میلیون تومان از من پول قرض گرفت و قرار شد در بازگشت از سفرم با من ملاقات كند و پول را پس ‌دهد.

وی افزود: با تلفن همراهش تماس گرفتم اما خاموش بود و در یافتم وی به طرز مرموزی ناپدید شده است. شاكی ادامه داد: در جستجوی جوان خواستگار بودم كه با من تلفنی تماس گرفت و گفت بدهی 20 میلیونی‌ام را پس نمی‌دهد و اگر پیگیر پرونده شوم، دیگر اموال خانه‌مان را نیز سرقت خواهد كرد.

بنابر این گزارش، جوان خواستگار به اتهام سرقت اموال خانه شاكی تحت تعقیب قرار گرفت. تحقیقات تكمیلی در این زمینه ادامه دارد.

منبع: تابناک


ویدیو : دختری که فریب چرب‌زبانی را خورد