دختری که باعث جدایی مجدد سلنا گومز و جاستین بیبر شد +تصاویر : این دختر 22 ساله ...



این دختر 22 ساله که سابقا دانشجوی رشته پرستاری بوده است میگوید وقتی فهمیده او باعث جدایی "سلنا گومز و جاستین بیبر" شده است به شدت غافلگیر شده است.

 

تصاویر لخت سلنا گومز , تصاویر علمی جالب که باعث تغییر در دنیای دانش شدند , دختری که روزی 50 بار خون گریه می کند تصاویر

 

او میگوید سال گذشته میلادی توسط یک دوست مشترک به " جاستین بیبر" معرفی شده است، و این طور ادامه میدهد که بعد از آشنایی در یک کلوپ شبانه " بیبر" آنها را به شام دعوت کرده و بعد از صرف شام آنها به خانه 4.5 میلیون دلاری این ستاره نوجوان رفته و الکل و ماری جوانا مصرف کرده اند و بعد از آن "بیبر" 19 ساله او را به یک هتل مجلل برده و شب را در آنجا سپری کرده اند.


وی با بیان جزئیات رابطه اش با "جاستین بیبر" میگوید: او کاملا متوجه رفتارش بود و مثل یک مرد بسیار بزرگتر از سن خودش رفتار میکرد.


بعد از انتشار بیانات این دختر که "میلین جنسن" نام دارد او با واکنش شدیدی از سوی طرفداران این زوج نوجوان روبرو شد و همه او را به خاطر این اتفاقات مقصر دانسته و سرزنش کردند.


وی اضافه میکند : من یکی از طرفداران "سلنا گومز" هستم ، او دختر بسیار خوب و متشخصی است و من امیدوارم بتواند شرایط مرا درک کند.


در جای دیگری او خود را شبیه این ستاره  دانسته و میگوید به نظرم موهای تیره و پوست ما باعث شده است که من و این ستاره 21 ساله بسیار شبیه هم باشیم.

 

تصاویر لورفته از مجری زن چادری سیما که باعث شد وی ممنوع التصویر ش , جدایی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون از همسرش تصاویر , تصاویر زیبا

 

تصاویر , تصاویر گرافیکی با اسم درخواستی شما , تصاویر عاشقانه

 

تصاویر خنده دار , تصاویر محرم , کاهش حجم تصاویر

 

تصاویر سه بعدی , تصاویر شیشه ای اسم شما , لینک دار کردن تصاویر در تلگرام

 منبع: گروه خبری پرداد

 


ویدیو : دختری که باعث جدایی مجدد سلنا گومز و جاستین بیبر شد +تصاویر