دختری که بازیگر نقش پسر شد! : آزاده زارعی که در فیلم «آمین خواهیم گفت» در نقش ...


آزاده زارعی که در فیلم «آمین خواهیم گفت» در نقش یک پسر ایفای نقش کرده است درباره ویژگی های این شخصیت و چگونگی آماده شدن برای بازی در نقش «اصغر فرشته» سخن گفت. خبرگزاری مهر: آزاده زارعی که در فیلم «آمین خواهیم گفت» در نقش یک پسر ایفای نقش کرده است درباره ویژگی های این شخصیت و چگونگی آماده شدن برای بازی در نقش «اصغر فرشته» سخن گفت.

آزاده زارعی بازیگر نقش اصغر فرشته در فیلم سینمایی «آمین خواهیم گفت» به کارگردانی سامان سالور که این روزها در سینما روی پرده است با تاکید بر اینکه بازی کردن در نقش یک پسر برایش بسیار سخت بوده است، عنوان کرد: با وجود آنکه می دانستم باید از موها و ظاهر زنانه ام بگذرم و برای رسیدن به اصغر فرشته فیلم خیلی تلاش کنم، بسیار خوشحال بودم زیرا اولین تجربه بازیگری ام با یک فیلم متفاوت و نقشی متفاوت رقم می خورد.

بازیگر دختری با کفش های کتانی , بازیگر , دختری در قطار

وی درباره چگونگی آماده شدن برای ایفای نقش یک پسر عنوان کرد: من عاشق سینما هستم، عاشق بازیگری هستم و کسی که عاشق است بی شک باید بداند که عشق همیشه و در همه حال همراه با سختی بوده است. من می دانستم راه دشواری در پیش دارم، تمرین های سختی باید انجام دهم، باید از آزاده و ظاهر زنانه اش خداحافظی می کردم و در یک قالب و در یک شخصیت دیگر فکر، روح و ظاهر خود را می‌گنجاندم تا خود را به این باور برسانم که من دیگر آزاده نیستم بلکه من اصغرم. در مرحله بعدی نیز باید تلاش می کردم تا اطرافیان خود را به این باور برسانم که من برای مدتی اصغر هستم و سپس در مرحله نهایی مخاطبان و تماشاگرانی که این فیلم را تماشا می کنند این واقعیت را درک کنند که آزاده زارعی در این فیلم یک پسر است.

وی درباره تاثیری که این فیلم در پیشرفت و شهرتش خواهد داشت، گفت: من برای شهرت وارد سینما نشده ام زیرا عشق عجیب و غریبی به بازیگری و سینما دارم اما می توان گفت «آمین خواهیم گفت» در پیشرفت من تأثیر داشته و دارد به دلیل آنکه ورود من به سینما با یک نقش خاص رخ داده است. یعنی اولین تجربه بازیگری من با نقش پسری بود که به شدت از آزاده درون من دور بوده است. من قبل از بازی در این فیلم تجربه بازیگری نداشتم و حتی جلوی دوربین هم نرفته بودم بنابراین با این نقش وارد شدن قطعا در پیشرفت من تأثیر داشته است.

بازیگر نقش باران در سریال «آوای باران» اضافه کرد: شاید هر بازیگری دوست داشته باشد نقش های خاص و متفاوتی به او پیشنهاد شود تا بتواند توانایی های خود را در نقش های متفاوت ارایه دهد و من خدا را شاکرم از این اتفاق برای من رخ داده است. اما اگر فیلم «آمین خواهیم گفت» ۵ سال توقیف نمی شد مطمئنا اتفاق های دیگری برای من رخ می داد و حتما سرنوشت کاری ام عوض می شد. بناب ر دلایلی ۵ سال این فیلم خاک خورده و دیده نشده است و هم اکنون هم كه از توقیف رها شده با نظر مسئولان در گروه «هنر و تجربه» اکران شده است و نمایش های محدودی دارد اما در نهایت از این امر خوشحالم که این فیلم در این گروه اکران شده زیرا مخاطبانش خاص هستند.

زارعی با تاکید بر اینکه «آمین خواهیم گفت» قبل از سریال «آوای باران» فیلمبرداری شده بود، گفت: دیده شدن من در سریال «آوای باران» اتفاق افتاد در حالی که من «آمین خواهیم گفت» را قبل از «آوای باران» بازی کرده بودم اما در «آوای باران» مردم آزاده زارعی را شناختند.


ویدیو : دختری که بازیگر نقش پسر شد!