دختران 2 اسطوره که راه پدر را دنبال کردند : لیلا علی کلی و جکی جوفریزر دو دخترانی ...



دختران مجرد به دنبال شوهر , دختران ترامپ , دختران حوا

لیلا علی کلی و جکی جوفریزر دو دخترانی بودند که به بهترین شکل ممکن راه پدران اسطوره ای خود در ورزش را دنبال کردند..

محمد علی کلی اسطوره بی بدیل دنیای بوکس که هم اکنون به دلیل بیماری پارکینسون کاملا خانه نشین شده است دختری به نام لیلا دارد که هم اکنون 37 ساله است. لیلا از همان سن کم راه پدر را دنبال کرد و با وجود اینکه بسیاری او را به دلیل دختر بودن از بوکس منع می کردند تبدیل به یکی از برترین بوکسورهای آمریکا شد.

 

او که بوکسور بی شکست دنیای بوکس زنان است خود را اکنون از بوکس بازنشسته کرده است و ترجیح می دهد به زندگی شخصی اش برسد. لیلا که هشتمین فرزند از 9 فرزند کلی است در هر ۲۴ مسابقهٔ رسمی بوکس حرفه‌ای خود پیروز شده (۲۳ ناک‌اوت و ۳ رأی داوران) و قهرمان دسته میان‌وزن بالای فدراسیون بین‌المللی مشت‌زنی زنان (۲۰۰۲-۲۰۰۷) و شورای جهانی مشت‌زنی (۲۰۰۶-۲۰۰۷) بود.

جو فریزر دیگر اسطوره بوکس نیز صاحب یک فرزند دختر به نام جکی است،جکی اکنون 54 سال دارد و در سال های جوانی یکی از قدرتمندترین زنان بوکسور دنیا به شمار می رفت. جکی در 38 سالگی بوکس را کنار گذاشت و به وکالت مشغول شد.

جکی فریزر و لیلا علی کلی در سال 2001 یکی از جنجالی ترین مسابقات بوکس تاریخ زنان را برگزار کردند. محمدعلی کلی در دوران جوانی از جو فریزر شکست خورده بود و حالا نوبت به دختر او بود تا با شکست جکی دختر جو به نوعی انتقام گیری کند.

 

جکی پیش از مبارزه با لیلا هرگز شکست نخورده بود اما در آن روز تاریخی مغلوب لیلایی شد که 16 سال از او جوان تر بود. با گذشت سال ها هنوز مسابقه ای در بوکس بانوان برگزار نشده که به اندازه جدال لیلا و جکی جذابیت داشته باشد.

تصویری از لیلا علی کلی را پس از برتری مقابل فریزر می بینید. او در کنار پدر اسطوره ای اش قرار دارد:

 

دختران زیبا , دختران ایرانی , اسطوره

 

اخبار ورزشی - جام جم


ویدیو : دختران 2 اسطوره که راه پدر را دنبال کردند