دختران مسلمان باید با پسران شنا کنند : دختر 13 ساله‏ مراکشی که در شهر "لایپزیگ" ...


دختر 13 ساله‏ مراکشی که در شهر "لایپزیگ" آلمان زندگی می‏کند به دادگاه عالی مراجعه کرده و از مدرسه اش به دلیل اجبار برای شرکت در کلاس شنای مختلط شکایت کرد. خبرگزاری ابنا: دختر 13 ساله‏ مراکشی که در شهر "لایپزیگ" آلمان زندگی می‏کند به دادگاه عالی مراجعه کرده و از مدرسه اش به دلیل اجبار برای شرکت در کلاس شنای مختلط شکایت کرد.

 آسوشیتد پرس نوشت؛ این دختر مسلمان گفت: کلاس شنا جزو دروس اجباری بوده و من باید مانند دیگر کلاس ها در آن شرکت کنم ولی به دلیل متناقض بودن این کار با احکام دینم می‏خواهم از رفتن به این کلاس استعفا دهم.

پدر این دختر 13 ساله نیز تاکید کرد: لباس شنای پسران دارای حداقل پوشش بوده و دخترم از شرکت در این کلاس اظهار خجالت و شرمساری می‏کند. به همین دلیل تقاضا دارم که دادگاه حکمی را مبنی بر عفو دخترم برای شرکت در این کلاس صادر کند.

این پسران با شما دختران ازدواج نمی کنند  , دختران و پسران خانواده برتر , چه کسانی باید رژلب تیره استفاده کنند؟

رییس قضات دادگاه عالی در پاسخ این سخنان اظهار داشت: سخنان شاکی مورد قبول نمی‏باشد چراکه دین اسلام، مسلمانان را نیز برای انجام ورزش شنا توصیه کرده است.

به گزارش ابنا، رییس قضات می‏خواست از "روایت پیامبر(ص) که به سه ورزش تیراندازی، سوارکاری و شنا توصیه کرده بودند" سوء استفاده کرده و با استناد به آن حکمی ضد اسلامی صادر کند.

دانستنیهای ازدواج برای دختران و پسران , آنچه که باید به دختران اموزش دهید , دختران نازا چگونه ازدواج کنند؟

این قاضی در ادامه گفت: آلمان کشوری است که در آن مردمی با مذاهب گوناگون زندگی می‎کنند و اگر بنا باشد در مورد هر مسئله مربوط به مذاهب حکم صادر کنیم‏، هر روزه باید به اینگونه شکایات بپردازیم.

وی در پایان تاکید کرد: بنابراین نمی‏توان هیچگونه رسیدگی و توجهی در خصوص مسایل مربوط به مدرسه کرده و این دختر مسلمان نیز باید مانند سایر دختران با پسران هم کلاسی‏اش در کلاس شنا شرکت کند.


ویدیو : دختران مسلمان باید با پسران شنا کنند