دختران جوان، قربانیان اعتیاد به شیشه :       4نفر از اعضای یك باند كه در خانه‌ای ...



 

 

ترک اعتیاد شیشه , درمان اعتیاد به شیشه , اعتیاد به شیشه

 

4نفر از اعضای یك باند كه در خانه‌ای اجاره‌ای در شرق تهران، اقدام به تهیه و فروش موادمخدر (شیشه) به طور گسترده‌ میان زنان و دختران جوان می‌كردند، دستگیر شدند.



اوایل بهمن ماه امسال یكی از اهالی شرق تهران، یك شب كه در حال بازگشت به خانه بود، متوجه شد یك زن و ۳ مرد جوان خودرویی را مقابل خانه یكی از همسایه‌ها متوقف كرده و گالن‌هایی را از آن خارج می‌كنند و به داخل حیاط خانه انتقال می‌دهند.



مرد ابتدا توجهی به موضوع نكرد اما شب بعد هم وقتی در حال بازگشت به خانه بود، متوجه شد ۴ فرد غریبه كه مستاجران جدید همسایه‌اش هستند، گالن‌هایی را به داخل خانه انتقال می‌دهند و بسته‌هایی را از حیاط خارج می‌كنند و داخل خودرو می‌گذارند.



مرد همسایه با مشكوك شدن به رفت و آمدها با مركز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران تماس گرفت و موضوع را اطلاع داد.



پس از این تماس مردمی، ماموران كلانتری ۱۲۸ تهران نو، عازم محل شده و تحقیقات غیرمحسوس خود را آغاز كردند.


ماموران در ادامه تحقیقات پی بردند كه یك زن و ۳ مرد كه در خانه مرد همسایه تردد دارند، چندی قبل خانه وی را اجاره كرده‌اند و هر شب با خودروهای مدل بالا به خانه می‌آیند و صبح بسته‌هایی را از آن محل خارج می‌كنند.



در حالی كه ماموران، خانه را تحت نظر گرفته بودند، زنان، دختران و پسران جوان به منزل آنها مراجعه و بعد از ۳۰ دقیقه محل را ترك می‌كردند.



ماموران كه احتمال می‌دادند، مستاجران این خانه درخصوص تهیه و فروش موادمخدر نقش داشته باشند، تعدادی از مراجعه‌كنندگان را شناسایی و به اداره پلیس احضار كردند.



آنها پس از حضور در كلانتری، مورد بازجویی قرار گرفتند كه معلوم شد، همگی به موادمخدر (شیشه) اعتیاد دارند و برای خرید شیشه به این خانه - كه مركز تهیه و فروش موادمخدر است - مراجعه می‌كنند.



با مشخص شدن موضوع و تشكیل پرونده قضایی، ماموران كلانتری ۱۲۸ تهران نو، پس از هماهنگی قضایی وارد خانه قاچاقچیان شدند و آنها را دستگیر كردند.



● كشف موادمخدر از خانه متهمان

ماموران در بازرسی از این محل، بیش از ۵ كیلو موادمخدر (شیشه)، مواد اولیه تهیه آن و لوازم آزمایشگاهی متعددی كشف و ضبط كردند.



قاچاقچیان كه یك زن و ۳ مرد بودند برای ادامه تحقیقات به كلانتری منتقل شدند و در بازجویی‌های پلیسی، به تهیه و فروش موادمخدر (شیشه) اعتراف كردند.


● اعتراف سوداگران مرگ


نیما یكی از متهمان در این باره به پلیس گفت: چندی قبل درخصوص تهیه و فروش موادمخدر (شیشه) فعالیت می‌كردم تا این كه یكی از دوستانم مرا با ۲ مرد به نام محمد و علی و یك دختر فراری به نام ناهید آشنا كرد و پس از این آشنایی، تصمیم گرفتیم با تشكیل یك باند جدید به فعالیت‌هایمان ادامه دهیم.


متهم ادامه داد: طبق توافق قبلی، خانه‌ای را خیابانی در شرق تهران اجاره و فعالیت‌هایمان را آغاز كردیم. شب تا صبح بیدار می‌ماندیم و موادمخدر (شیشه) تهیه می‌كردیم و روز بعد پس از بسته‌بندی آنها را به افرادی كه در توزیع با ما فعالیت داشتند، تحویل می‌دادیم.



وی افزود: در برخی موارد هم، افراد معتاد كه از میان دختران و پسران پولدار بودند به مخفیگاهمان مراجعه می‌كردند و با دریافت مبالغ كلان، یك بسته موادمخدر (شیشه) به آنها می‌فروختیم.


با اعتراف این مرد قاچاقچی، ۳ همدست وی هم به همكاری با او اعتراف كردند و همگی با قرارقانونی روانه زندان شدند. تحقیقات تكمیلی از اعضای این باند ادامه دارد.


ویدیو : دختران جوان، قربانیان اعتیاد به شیشه