دایی پسر نتانیاهو: اگر خواهر زاده ام با دختر غیر یهودی ازدواج کند خودم را زنده به گور می کنم :




اخبار بین الملل - دایی پسر نتانیاهو: اگر خواهر زاده ام با دختر غیر یهودی ازدواج کند خودم را زنده به گور می کنم

اگر چنین کاری کند نمی دانم در این صورت با خودم چه می کنم ، در آن موقع به خیابان می روم و موهایم را از سرم می کنم و خودم را زنده به گور می کنم.

دکتر " هاگای بن آرتزی" دایی پسر نتانیاهو گفت ؛اگر خواهر زاده اش " یائیر" با دوست غیر یهودی نروژی اش ازدواج کند انگار روی قبر مقابر پدربزرگ و مادر بزرگش تف کرده است.

به گزارش عصر ایران به نقل از " تایمز اسراییل" بن آرتزی که برادر سارا نتانیاهو همسر بنیامین نتانیاهو است در مصاحبه هفته گذشته خود با یک وب سایت بنیادگرای اسراییلی سخن می گفت ، ازدواج خواهر زاده اش با یک دختر غیر یهودی را بدترین حادثه ممکن دانست که کلیت جامعه یهودی را تهدید می کند.

وی با توصیه به خواهر زاده اش برای قطع ارتباط با دختر نروژی گفت در صورت ازدواج ، دیگر حق ندارد به مقابر اجدادش نزدیک شود.

بن آرتزی در پاسخ به سوالی درباره اینکه اگر خواهر زاده اش علی رغم همه این مخالفت ها با دختر نروژی ازدواج کند چه خواهد کرد ؟ گفت:" اگر چنین کاری کند نمی دانم در این صورت با خودم چه می کنم ،  در آن موقع به خیابان می روم و موهایم را از سرم می کنم و خودم را زنده به گور می کنم."


نتانیاهو در کنار دو پسرش یائیر و آونر

رابطه دختر و پسر قبل از ازدواج , احد عظیم زاده پدر زن علی دایی , ازدواج دختر بدون اجازه پدر


وی گفت مطمئن است اگر پدرش (پدر بزرگ یائیر نتانیاهو) زنده بود نیز چنین می کرد.


اظهارات دایی پسر نتانیاهو درباره ازدواج احتمالی خواهر زاده اش با یک دختر نروژی 25 ساله غیر یهودی در حالی است که به نوشته روزنامه تایمز اسراییل وی سال هاست با سارا خواهرش بنا به دلایل نامعلوم قطع ارتباط کرده است.

رابطه یائیر نتانیاهو 23 ساله که در نروژ تحصیل می کند با یک دختر نروژی غیر یهودی در هفته های گذشته مورد مخالفت برخی احزاب و گروه های ارتدوکس یهودی قرار گرفته است.

دین یهودی تبلیغ ندارد و 13 میلیون یهودی موجود در دنیا از طریق مادر یهودی می شوند. یکی از دلایلی که مردان غیر یهودی از ازدواج با زنان غیر یهودی منع می شوند در همین نکته است که چون این دین  از طریق مادر به فرزندان منتقل می شود، در صورت از بین رفتن این قاعده جمعیت یهودیان در نسل های آتی کاهش قابل ملاحظه ای می یابد.

در اسراییل ازدواج مردان یهودی با زنان غیر یهودی ممنوع است چرا که این اقدام به منزله ترک دین محسوب می شود.
 اخبار بین الملل - عصر ایران 
 


ویدیو : دایی پسر نتانیاهو: اگر خواهر زاده ام با دختر غیر یهودی ازدواج کند خودم را زنده به گور می کنم