دایی و بازیکنان خواستند جام را بالای سر ببرم : کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ...


کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس از درخواست علی دایی و بازیکنان این تیم برای همراهی اش با پرسپولیس و بالای سربردن جام قهرمانی خبر داد. کریم باقری در مورد قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در جام حذفی ضمن بیان مطلب فوق گفت: من این قهرمانی را به هواداران تیم پرسپولیس تبریک می‌گویم. در مجموع پرسپولیس با بازی‌هایی که در این رقابت‌ها از خود به نمایش گذاشت مستحق قهرمانی بود.

وی ادامه داد: در نیمه نخست این بازی بازیکنان ملوان عملکرد خوبی داشتند و به گل برتری دست یافتند اما در نیمه دوم تیم پرسپولیس به خوبی بازی را اداره کرد و توانست به مقام قهرمانی دست یابد.

علی دایی , بالای خط , دایی

کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس همچنین تاکید کرد: فکر می‌کنم با این قهرمانی و نتایج خوبی که پرسپولیس در فصل آینده خواهد گرفت، بتواند ناکامی‌های امسال را به بهترین شکل جبران کند.

وی در مورد حضورش در جشن قهرمانی پرسپولیس تاکید کرد: روز پنجشنبه علی دایی با من تماس گرفت و گفت خودش و بازیکنان تیم دوست دارند با تیم به انزلی بیائید و در مراسم قهرمانی شرکت کنید. من هم خوشحالم که به انزلی آمدم و در جشن قهرمانی تیم شریک بودم که به همین دلیل باید از همه آنها تشکر کنم

باقری در پایان در مورد اینکه خوش قدم بودیم و حضورتان برای پرسپولیس نتیجه خوبی را در پی داشت، گفت: نه اصلا، خود بچه‌ها زحمت کشیدند و در نهایت توانستند به این موفقیت و قهرمانی در جام حذفی دست یابند.

منبع : مهرنیوز


ویدیو : دایی و بازیکنان خواستند جام را بالای سر ببرم