دایی: وقتی سیاسی اعتراف کرده؛ ما چه بگوییم؟ / تاوان اشتباه او را هواداران پرسپولیس دادند :



دایی چند بار از پرسپولیس شکایت کرده؟ , اس ام اس پیام به هواداران پرسپولیس , بهترین کار وقتی کودک کار اشتباه

مربی تیم فوتبال صبای قم معتقد است این هواداران پرسپولیس بودند که تاوان اشتباه سیاسی را دادند.

  محمد دایی در خصوص شرایط تیم فوتبال صبای قم اظهار داشت: «تیم صبا از 3 بازی 3 امتیاز گرفته که نسبت به شرایطی که داشتیم و تغییرات زیادی که تیم ما نسبت به فصل قبل انجام شده نتایج بدی نبوده اما اگر یک مقدار شانس داشتیم این 3 امتیاز 7 امتیاز می‌شد. به هر حال کار کردن در این شرایط سخت است و انشالله بعد از هفته پنجم لیگ اردویی خواهیم داشت و تیم به شرایط مطلوب خواهد رسید.»

وی ادامه داد: «این هفته در تهران با راه آهن بازی داریم که تیم خوب و جوانی است و خوب هم می دوند و می جنگند اما برای برد به زمین می رویم. هر 2 تیم زمان کافی نداشتند اما تفاوت این است که راه آهن اسکلت فصل قبلش را حفظ کرده و تغییرات کمی داشته اما ما هم به لحاظ بدنی عقب هستیم و هم تغییرات زیادی داشته ایم اما مهره های باتجربه‌تری داریم که می توانیم از تجربه آنها استفاده کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.»

 دایی در پایان و در مورد اظهارات حمیدرضا سیاسی که کنار گذاشتن علی دایی از پرسپولیس را در فصل گذشته اشتباه دانسته و تصریح کرد: «او نظر خودش را گفته و مرور زمان ثابت کرد که اشتباه کرده و وقتی خودش اعتراف کرده؛ ما چه بگوییم؟ اما بحث این است که تاوان این اشتباه را چه کسی داد؟ تاوان این اشتباه را همه دادند یعنی هم بازیکنان هم مربی و هم هواداران تاوان این اشتباه را دادند و روزهای سختی را گذراندند. خدا کند از این اشتباهات عبرت بگیرند و دیگر تکرار نشود و حرفه‌ای عمل کنند. وقتی کسی را می‌آورند همه جوره حمایت کنند و چوب لای چرخ او نگذارند.»

 اخبار ورزشی -   ایلنا


ویدیو : دایی: وقتی سیاسی اعتراف کرده؛ ما چه بگوییم؟ / تاوان اشتباه او را هواداران پرسپولیس دادند