دایی: نمی‌دانم اعضای كمیته استیناف چطور شب‌ها راحت می‌خوابند :         سرمربی ...



 

 

 

 

سرمربی پرسپولیس گفت: نمی‌دانم اعضای كمیته استیناف چطور شب‌ها راحت می‌خوابند كه گفته‌اند من برای سال دوم توافقی با فدراسیون فوتبال نداشته‌ام.

 علی دایی پس از تساوی یك بر یك مقابل پاس همدان عنوان كرد: تیم ما سرتر از پاس بود و چند موقعیت خوب گلزنی را در نیمه اول از دست دادیم. با شروع نیمه دوم پاس دو موقعیت خوب گلزنی داشت كه با خوش‌شانسی ما تبدیل به گل نشد.

وی ادامه داد: در نیمه دوم می‌توانستیم باز هم گل بزنیم چرا كه یك گل هیچ‌موقع حاشیه امنیت نیست و دیدید كه در دقیقه 90 گل خوردیم. به همین خاطر از طرف كادر فنی و بازیكنان پرسپولیس از هواداران عذرخواهی می‌كنم كه نتوانستیم 3 امتیاز دیدار با پاس را كسب كنیم.

دایی با اعلام اینكه این امتیازات از دست رفته روزی كار دست ما می‌دهد افزود: پاس را به خوبی آنالیز كرده‌ بودیم و حتی روی گلی كه دریافت كرده بودیم نیز می‌دانستیم آنها به چه شكلی گل می‌زنند، اما متأسفانه بازیكنان در دقیقه پایانی بازیكن حریف را رها كرده و حواسشان به توپ بود.

دایی تأكید كرد: با گل دقیقه 90 هم از رسیدن به صدر جدول باز ماندیم و هم اینكه یك پیروزی را از دست دادیم. باید روی نقاط ضعف‌مان بیشتر كار كنیم چون موقعیت‌های خوبی به دست می‌آوریم كه متأسفانه از دست می‌دهیم.

سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: در دیدار گذشته در دقایق اضافه نیمه اول گل خوردیم و در این بازی نیز در دقایق اضافه نیمه دوم این اتفاق رخ داد. بازیكنان ما در این دقایق تمركزشان را از دست می‌دهند و باید روی این مورد بیشتر كار كنیم.

وی در خصوص ملی‌پوشان پرسپولیس در مسابقه با پاس گفت:‌ من و هواداران انتظاراتمان از آنها بیشتر است، البته ملی‌پوشان تمام توان‌شان را گذاشتند اما نتوانستند صددرصد به ما كمك كنند.

دایی در مورد خط دفاعی پرسپولیس گفت: در تیمی كه گل بخورد فقط خط دفاع مقصر نیست بلكه هافبك‌های ما هم مقصر هستند. ما در نیمه دوم توپ‌های زیادی را لو دادیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد این صحبت مدیرروستا كه گفته نقطه ضعف پرسپولیس در سمت چپ این تیم است، گفت: ما از سمت راست گل خوردیم.

دایی با اشاره به اینكه مطمئنم روند تعطیلات لیگ به ضرر تمام تیم‌ها است تأكید كرد: یك زمان آرزو می‌كردم پرسپولیس ملی‌پوشان زیادی داشته باشد اما در حال حاضر دوست دارم بازیكنان كمتری به تیم ملی دعوت شود چون آنها فقط یك جلسه در روز پنج‌شنبه با ما تمرین كرده و خسته هم بودند. ضمن اینكه روز جمعه هم در تمرین سبك 45 دقیقه‌ای ما بودند به همین دلیل نتوانستیم از آنها به نحواحسن استفاده كنیم.

وی با اعلام اینكه مجبوریم فشار را به بازیكنانی بیاوریم كه ملی‌پوش نیستند، خاطرنشان كرد: برای نتیجه‌گیری و پیروزی در دیدارهایمان باید از تمام نیروهای خود استفاده كنیم و بازهم تأكید می‌كنم كه این روند تعطیلی به ضرر همه تیم‌ها است چون هیچ سالی به اندازه امسال تعطیلی نداشته‌ایم.

به گزارش فارس سرمربی پرسپولیس در مورد مهاجم جدید این تیم گفت: چند گزینه را مدنظر داریم كه دو تای آنها هنوز روادیدشان صادر نشده است. البته ملیت آنها مشخص شده كه تا قطعی شدن، ملیت‌ آنها را اعلام نمی‌كنم.

وی ادامه داد:‌ از روی سی‌دی بازیكن نمی‌گیرم و مهاجمی كه قصد پیوستن به پرسپولیس را داشته باشد باید با ما تمرین كرده تا پس از سنجیدن توانایی او در موردش تصمیم‌گیری كنم.

دایی در مورد اینكه چرا پرسپولیس بازی هایش را تنها با اختلاف یك گل می‌برد گفت: تفاوتی ندارد كه با چند اختلاف گل پیروز شویم بلكه تنها 3 امتیاز مهم است، متأسفانه نمی‌توانم خودم لخت شوم و برای تیم گلزنی كنم. موقعیت‌های زیادی داشتیم و در زدن ضربات آخر بد كار كردیم.

وی در مورد نیمكت نشینی علیرضا حقیقی دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس عنوان كرد: هر بازیكنی آماده باشد از او استفاده می‌كنم و چنین نظری ندارم كه هركس ملی‌پوش بود او را در تركیب قرار دهم. رحمان احمدی امروز خوب كار كرد و نشان داد كه آماده است.

سرمربی پرسپولیس با اعلام اینكه دو دروازه‌بان در حد تیم ملی داریم افزود: احمدی اشتباهی نداشت كه این مورد درستی حرفم را در قبال او به اثبات می‌رساند. اگر او گل بدی را دریافت می‌كرد، حق با شما بود.

دایی در پاسخ به این سؤال كه چرا از آرفی كه یكی از بازیكنان گران پرسپولیس است استفاده نمی‌كند گفت: برای من توانایی بازیكنان مهم است نه قیمت‌شان. اول فصل دوست داشتم آرفی به تیمی برود كه بازی كند. او تا به حال نتوانسته خود را به حدی برساند كه كارآیی داشته باشد.

وی ادامه داد: هیچگاه قیمت مهم نیست چون اگر اینگونه بود باید بازیكنان جوان و ارزان‌قیمت به جای فوتبال بازی كردن به خانه‌هایشان می‌رفتند.

سرمربی سابق تیم ملی در مورد اختلافاتش با فدراسیون فوتبال گفت: من به دنبال گرفتن حقم هستم و این موضوع هنوز مختومه نشده است، اما برای كمیته استیناف فدراسیون متأسفم كه اعلام كردند دایی توافقی برای سال دوم نداشته است.

دایی یادآور شد: هفته گذشته كه مهدی تاج در برنامه 90 آمد تا جواب سؤال دیگری را بدهد مقابل 70 میلیون نفر گفت كه دایی برای سال دوم 600 میلیون توافق كرده و به قیمت اضافه نكرده است. نمی‌دانم اعضای كمیته استیناف چطور شب‌ها راحت می‌خوابند كه گفته اند من برای سال دوم توافقی با فدراسیون فوتبال نداشته‌ام.

وی با اعلام اینكه باید با تاج به عنوان مدیر تیم‌های ملی و نایب رئیس فدارسیون فوتبال در این مورد توافق می‌كردم، ادامه داد: متأسفانه در این مورد فدراسیون هراندازه موضوع را ادامه دهد به ضرر خودش است. آنها باید شخصیت والایی داشته باشند تا فوتبال ما پیشرفت كند. نباید حق دیگران را پایمال كنیم و مسائل را طور دیگری مطرح كنیم.

دایی در پایان در پاسخ به این سؤال كه این موضوع در داخل حل می‌شود یا كار به فیفا خواهد كشید، گفت: از طریق فیفا كارهایی را كرده‌ایم البته از طریق دادگاه‌های داخلی هم اقداماتی انجام دادم چون مستنداتی از قبیل همین برنامه 90 موجود است كه حقانیت من را ثابت كرد. مطمئن باشید كوتاه نمی‌آیم و البته قرار هم نبود كوتاه بیایم چون حق گرفتنی است نه دادنی...../تحلیل:عصرایران


ویدیو : دایی: نمی‌دانم اعضای كمیته استیناف چطور شب‌ها راحت می‌خوابند