دایی: ساعت 12 علیه من توطئه کردند :     عصرایران ورزشی- سرمربی راه‌‌آهن گفت: ...



 

ساعت مچی , ساعت , ساعت دیواری

 

عصرایران ورزشی- سرمربی راه‌‌آهن گفت: ساعت 12 امروز در یک رستوران برای من توطئه کردند.به گزارش فارس، علی دایی پس از تساوی یک بر یک راه‌‌آهن مقابل پرسپولیس گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و همه دیدند که راه‌آهن تیم برتر میدان بود. تیمی که صاحب توپ بود و موقعیت زیادی داشت راه‌آهن بود اما این بار هم مثل چند بازی گذشته به حق‌مان نرسیدیم. متأسفانه داور یک پنالتی صددرصد را برایمان نگرفت. حتی حقیقی در دقیقه 16 خطایی را روی عباس فرد مرتکب شد که داور آن را هم ندید.

 

وی با اشاره به عملکرد داوران گفت: فاصله تیم‌ها آنقدر زیاد نیست و به ندرت پیش می‌آید تیمی با اختلاف چند گل حریف خود را شکست دهد. همین یک اشتباه کافی است تا راه‌آهن نتیجه نگیرد. به هیچ عنوان حق ما مساوی نبود و پرسپولیس در نیمه دوم خیلی ضعیف کار کرد. امیدوارم این تیم به روزهای خوب‌اش بازگردد.

دایی تأکید کرد: واقعا خودم خنده‌ام می‌گیرد که اینقدر مساوی می‌کنیم چون وقتی عقبیم گل می‌زنیم و بازی مساوی می‌شود و وقتی جلو می‌افتیم گل می‌خوریم و باز هم مساوی می‌‌شود. در بازی با سایپا پنالتی صددرصدمان را نگرفتند و گل آفساید هم خوردیم. در بازی با فولاد هم همین اتفاق افتاد که اگر این 6 امتیاز را می‌گرفتیم با 21 امتیاز 7 تا 8 امتیاز بالاتر از جایگاهی بودیم که حالا هستیم اما باز هم مدیون بازیکنانم هستم چون با جان و دل بازی می‌کنند. آنها نه تنها در بازی‌ها بلکه در تمرینات هم متعصب هستند و امیدوارم در بازی‌های آینده نتایج خوبی بگیریم.

در ادامه نشست خبری خبرنگاری سؤال کرد با توجه به اتفاقاتی که در ابتدای فصل بین شما و حبیب کاشانی افتاد آیا قصد انتقام از پرسپولیس را نداشتید که دایی در پاسخ گفت: اصلا منظور شما را متوجه نمی‌شوم. انتقام چه چیزی را باید بگیرم؟ تمام همکاران من برایم عزیز هستند. مگر می‌شود من از پرسپولیس انتقام بگیرم؟ در ذهن من هم نمی‌گنجد از تیمی که دوست دارم انتقام بگیرم و به خاطر کار حرفه‌ای مقابل تیم سابقم ایستادم. از طرفداران پرسپولیس تشکر می‌کنم که یک سال و نیم من را تحمل کردند و امروز هم تیم‌شان را تشویق کردند و به اعتقاد من امروز جزو روزهایی بود که پرسپولیس تا دقایق پایانی تشویق شد. چرا امروز پرسپولیس بازی را نبرد؟

وی افزود: به نظرم دنبال بهانه هستیم اما من با تمام بدی‌ها و خوبی‌ها جوابگو هستم و همه دیدند که بهترین بازی را انجام دادیم. پنالتی را برای ما نگرفتند. گل زدیم و اجازه خلق موقعیت به حریف ندادیم و با این وضعیت من نمی‌توانم به بازیکنانم ایراد بگیرم.

دایی در پاسخ به این سؤال که هواداران پرسپولیس 16 هفته شما را صدا زدند و آیا قصد ندارید از راه‌آهن جدا شده و به این تیم بیایید گفت: اول از همه، کسی من را نخواسته است. برای این تیم نفراتی دیگر تصمیم می‌گیرند اما اگر من به دنبال این بودم که همکارم بلغزد با وجود اینکه می‌دانم چه کارهایی کردند به احترام نان و نمک، خاطرات گذشته و بازی‌هایی که در کنار هم انجام دادیم به بیراهه نرفتم.

سرمربی فصل گذشته پرسپولیس تاکید کرد: من مردم را گول نزدم و دروغ نگفتم و در حال حاضر هم با راه‌آهن قرارداد دارم. تنها ناراحتی من این است که نتوانستم کاری را که شایسته هواداران بود را به سرانجام برسانم و اعتقاد دارم امسال سالی بود که بعد از یک سال و نیم کار کردن می‌توانستم تیم را خوب جمع کنم.

دایی با اشاره به اتفاقاتی که امروز رخ داد گفت: من از رویانیان کمی دلخورم چون کسی که اینگونه با قاطعیت کار می‌کند نباید اجازه دهد برخی‌ها که اسمش را هر چه شما می‌‌خواهید بگذارید؛ بروند و ساعت 12 امروز در فلکه دوم شهران در یک رستوران برای من توطئه کنند. واقعا از این اتفاق متأسفم چون این نفرات خیلی کوچک هستند و اصلا چرا باید به آنها دور داده شود؟ بزرگترین مشکل پرسپولیس همین آدم‌ها هستند که سال قبل هم بودند و زمانی که من از تیم‌ دورشان کردم نتیجه گرفتیم.

سرمربی راه‌آهن خاطرنشان کرد: در بین این نفرات آدم‌های با شرف نیز هستند اما همه را به یک چشم می‌بینند و به یکدیگر اس ام اس می‌فرستند که به من فحش بدهند. مگر من کم دشنام شنیده‌ام؟ یک استادیوم هم به من فحش بدهند، نه تنها اتفاقی نمی‌افتد بلکه انگیزه‌ام بیشتر می‌‌شود.

در ادامه خبرنگاری پرسید می‌شود واضح‌تر صحبت کنید که دایی گفت: ببخشید؛ از این واضح‌تر؟ اسم تالار را هم می‌گویم. آقایان ساعت 12 در تالار تخت جمشید برای من برنامه چیده بودند. به خدا این کارها زشت است. مگر مردم ما شعور ندارند که این کارها انجام می‌شود؟ گذشت آن زمان که با یک گل یک استادیوم را برهم بزنند. آقایان شعور مردم ما بالاتر از این حرف‌هاست.

به گزارش فارس دایی در پاسخ به این سؤال که اگر امسال شما در پرسپولیس بودید با این نفراتی که امروز برای پرسپولیس بازی می‌کنند کار می‌کردید یا خیر گفت: من نام کسانی را که می خواستم اعلام کردم. در آن 12 ساعت کذایی که به من فرصت داده‌ بودند خیلی کارها انجام دادم. متأسف هستم همان نفرات قدیمی که در کمیته فنی علیه من همه کار کردند امروز هم در کنار این تیم هستند. آنها در زمانی که در سایپا حضور داشتند کنارشان گذاشتم و حالا تزهای جدید می‌دهند و مصاحبه می‌کنند و هنوز هم در کمیته فنی حضور دارند. به خدا قسم پرسپولیس با این وضعیت هزار سال دیگر هم درست نمی‌شود.

وی تأکید کرد: مگر همین حالا پرسپولیس کم بازیکن دارد؟ تیمی که سامان آقا زمانی و مهرداد اولادی را نیمکت‌نشین می‌کند پس خیلی نفرات در اختیار دارد. حالا پس ما چه بگوییم؟

خبرنگاری پرسید مربیان پرسپولیس مصدومان و محرومان را جزو مشکلات این تیم می‌دانند که دایی گفت: چرا سال قبل اینقدر مصدوم نداشتیم؟ نحوه تمرین به بازیکن کمک می‌کند که شاداب شود. پرسپولیس امروز در نیمه دوم چه کار کرد؟ پس کادر فنی چه وظیفه‌ای دارد؟ اینها خستگی و مصدومیت نبود بلکه توانایی بازیکنان راه‌آهن بود که اجازه فوتبال را از حریف گرفت. اگر به خستگی است پس استقلالی‌ها چه بگویند که با فاصله 48 ساعت بازی می‌کنند. آقایان اینها بهانه است. می‌دانید چرا طرفدار پرسپولیس من را صدا می‌زند چون با آنها صادق و رو راست بودم اما پرسپولیس در حال حاضر باشگاه من نیست و باشگاه فعلی من راه‌آهن است.

در ادامه نشست خبری، خبرنگاری پرسید آقای دایی شما در لفافه صحبت می‌کنید که دایی گفت: معلوم است که در لفافه صحبت می‌کنم. چون در حال حاضر عضو راه‌آهن هستم. با تمام غیرت و وجودم دوست داشتم راه‌آهن بازی را ببرد ولی این را بدانید تنها کسی که خیلی واضح صحبت می‌کند من هستم.

به گزارش فارس سرمربی راه‌آهن در مورد وضعیت پرسپولیس گفت: بهتر است بروید این مسئله را از دوستان بپرسید همان‌هایی که اکنون راحت در خانه‌شان نشسته‌اند و کیف می‌کنند. از آنها بپرسید چه وضعی برای پرسپولیس پیش آوردند. من فصل گذشته 50 درصد این تیم را هم نداشتم اما پرسپولیس اینقدر ضعیف نبود.

وی در مورد اینکه چرا پس از گل راه‌آهن شادی نکرد گفت: من همیشه عاشق هواداران پرسپولیس هستم و این تیم و هوادارانش را دوست دارم. این تیم هدیه‌های زیادی به من داده و امیدوارم در نیم فصل دوم شرایط پرسپولیس بهتر شود.

دایی در مورد اینکه آیا از غیبت استیلی روی نیمکت خوشحال بود گفت: من اصلا به این موضوع فکر نکردم و کار خودم را در راه‌آهن انجام دادم..../عصرایران ورزشی


ویدیو : دایی: ساعت 12 علیه من توطئه کردند