دایی دروازه بان خود را در اختیار باشگاه گذاشت/ حقیقی در آستانه جدایی از پرسپولیس :



باشگاه پرسپولیس , دروازه بان پرسپولیس , پشت پرده جدایی بنگر از پرسپولیس

دایی دروازه بان خود را در اختیار باشگاه گذاشت/ حقیقی در آستانه جدایی از پرسپولیس

علیرضا حقیقی در آستانه جدایی از تیم پرسپولیس قرار دارد.

به گزارش ایسنا، دروازه‌بان جوان پرسپولیس که در ابتدای این فصل به امید بازی در این تیم به جمع سرخپوشان ملحق شد اما با عملکرد بی‌نقص خط دفاع و هم‌چنین استحکام نیلسون راهی به دروازه پیدا نکرد به دلیل برخی اتفاقات در حال جدایی از پرسپولیس است.

روز گذشته در بازی تدارکاتی پرسپولیس برابر راه آهن، علیرضا حقیقی از ابتدای نیمه دوم به جای نیلسون وارد زمین شد اما چند دقیقه بعد از اینکه گل خورد از زمین بازی تعویض شد. همان‌طور که علت تعویض تعویض ناگهانی او مشخص نیست، دلیل ناراحتی دایی از او نیز تا به حال مشخص نشده اما به نظر می رسد او بعد از تعویض از دستور دایی سرپیچی کرده و سرمربی سرخ‌ها هم او را بلافاصله در اختیار باشگاه قرار داده است.

غیبت حقیقی در تمرین صبح امروز پرسپولیس بر این موضوع صحه گذاشت و از سوی دیگر یکی از مسوولان باشگاه در گفت‌و گو با ایسنا اخراج موقت او را تایید کرد.

بحث جدایی احتمالی این بازیکن هم زمانی قوت پیدا می‌کند که بدانیم امروز باشگاه پرسپولیس رضا محمدی دروازه‌بان خود را که برای جدایی از این تیم با مسوولان باشگاه به توافق رسیده بود به تمرین فراخواند.

محمدی با مسوولان باشگاه ذوب آهن برای پیوستن به این تیم به توافق رسیده بود و حتی رویانیان قول انتقال او را به آذری داده بود اما با اتفاقی که برای حقیقی افتاد دایی از باشگاه خواسته مانع جدایی محمدی شود و تاکنون هم برای این بازیکن رضایت نامه صادر نشده است.

--------------------------------------------------


سالار‌کیا:
درباره حقیقی از کادر فنی گزارش خواستم/ در جلسه یکشنبه درباره او تصمیم می‌گیریم

رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس گفت: با توجه به درخواست دایی، علیرضا حقیقی به کمیته انضباطی باشگاه دعوت شد.

محمود سالار‌کیا در گفت‌وگو با فارس درباره وضعیت علیرضا حقیقی اظهار داشت: با توجه به اتفاقاتی که پیرامون این بازیکن در بازی دوستانه اتفاق افتاده بود کادر فنی ایشان را در اختیار باشگاه قرار داد و ما هم از سرپرست و کادر فنی گزارشی درباره علیرضا حقیقی خواسته‌ایم تا بتوانیم پرونده را بررسی کنیم.

وی افزود: روز یکشنبه جلسه کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس تشکیل خواهد شد و در این جلسه در خصوص حقیقی و البته پس از شنیدن صحبت‌های خودش تصمیم‌گیری لازم را خواهیم کرد. فعلا چیزی مبنی بر اخراج و این مسائل مطرح نیست و پس از جلسه کمیته انضباطی تکلیف را روشن خواهیم کرد.
ایسنا/فارس


ویدیو : دایی دروازه بان خود را در اختیار باشگاه گذاشت/ حقیقی در آستانه جدایی از پرسپولیس