دایی با کدام تیم به لیگ برتر بازمی‌گردد؟ : مدیر حقوقی شرکت متقاضی خرید راه ...


مدیر حقوقی شرکت متقاضی خرید راه آهن گفت: در صورتی که راه‌آهن را در اختیار بگیریم علی دایی به سبب سابقه درخشانش در فوتبال گزینه اصلی ما برای سرمربیگری تیم خواهد بود. خبرگزاری فارس: ابراهیمی در خصوص وضعیت پیشنهاد یک شرکت لوازم آرایشی و بهداشتی برای خرید باشگاه راه آهن اظهار داشت: ما در مزایده دوم پاکت پیشنهادی خود را تحویل نماینده دادستان تهران دادیم و بعد از آن هم جلساتی با آنها برگزار کرده‌ایم اما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم. تصور من این است که تا امشب پاسخ نهایی را دریافت کنیم زیرا هم ما و هم دوستان در دادستانی می‌دانند تاخیر بیش از این باعث می شود نتوانیم تیم دلخواه خود را روانه مسابقات نماییم و این اصلا به صلاح یک شرکت خصوصی نیست و می تواند زیان‌های بسیاری را به دنبال داشته باشد.

او در پاسخ به این سوال که اگر در موعد مورد نظر کار واگذاری باشگاه انجام نشود چه تصمیمی خواهید گرفت گفت:حقیقت امر این است که ما امیدواریم اتفاق مثبتی رخ دهد و باشگاه را به موقع در اختیار بگیریم. در مورد پاسخ سوال شما هم باید مدیران ارشد شرکت تصمیم گیری کنند که آیا پای پیشنهاد خود بمانیم یا با توجه به شرایط منصرف شویم. با شناختی که طی چندسال اخیر همکاری من با آن دوستان از آنها دارم افرادی نیستند که به هر قیمتی بخواهند وارد کار فوتبال شوند کما اینکه سال قبل هم در مورد اسپانسری باشگاه پرسپولیس دقیقه 90 به سبب برخی ابهامات ثبتی و اداری کنار کشیدند.آنجا فقط بحث اسپانسری بود و اینجا بحث مالکیت مطرح است و احتمال سوخت شدن سرمایه بیشتر است.بازهم البته تاکید می‌کنم تصور خود من تحقق امر واگذاری در موعد مقرر است.

ابراهیمی در خصوص سرمربی احتمالی راه آهن و مطرح شدن نام علی دایی به سبب رفاقت با مدیران این شرکت اظهار داشت:من اول باید سوال شما را تصحیح کنم.علی دایی اگر چه با مدیران شرکت دوستی دیرینه ای دارد اما مطرح شدن نام او به اعتبار این دوستی و رفاقت نیست بلکه بخاطر اعتبار و داشته های ورزشی خودش است و او برای هر تیمی می تواند یک سرمایه باشد بخصوص اینکه مدیران شرکت ما هم به امر سازندگی اعتقاد دارند و کارنامه علی دایی از این حیث مطلوب است.کتمان نمی کنم که علی دایی به عنوان گزینه اصلی در ذهن مدیران شرکت وجود دارد اما چون هنوز تکلیف کار مشخص نشده هیچ صحبتی با او یا مربی دیگری صورت نگرفته و منتظر تحقق امر واگذاری هستیم.

ابراهیمی یادآور شد: ما همین امروز هم که باشگاه را در اختیار بگیریم وقت لازم را در اختیار نداریم. در وهله اول باید ساختمانی برای دفتر باشگاه در نظر بگیریم و انتخاب هیات مدیره و مدیرعامل قدم بعدی ماست و بعد از آن کادر فنی و بازیکنان باید انتخاب شوند.شاید ناچار باشیم با حذف برخی از این فرایندها با سرپرست موقت کار را آغاز کنیم تا مدیرعامل و هیات مدیره تعیین شوند.این موارد وقت زیادی می خواهد و تا همین امروز هم فرصت های زیادی از دست رفته که البته در امر قضایی موضوعی اجباری است و دوستان در دادستانی هم در اجرای قانون اجرای احکام مدنی برای مزایده ها تکالیفی دارند که ترک تشریفات آن به مبانی قانون خدشه وارد می کند و ناچارند آن موارد را رعایت نمایند و بالطبع وقت هم سپری می شود.

وی در پایان اظهار داشت:ما دنبال فریب اذهان و دادن شعارهای قشنگ نیستیم.اگر بگوییم صرفا به نیت نجات راه آهن این تیم ریشه دار و پرسابقه وارد گود شده ایم اول از همه خودمان را فریب داده ایم.از اسفند سال قبل با حذف برخی موارد تبلیغاتی تصویری و بیلبوردها، بودجه ای را برای خرید و مخارج باشگاه در نظر گرفتیم و به دنبال بهره برداری های تبلیعی به نفع شرکت و برندهای خود هستیم. اگر به دنبال این امر نباشیم یک بازی دوسر باخت است. مدیران این شرکت به دنبال تبلیع خودشان نیستند اما تبلیغ برندها را قطعا مدنظر دارند. در کنار آن داشتن یک تیم خوب و بی حاشیه و موفق هم بی شک مورد توجه بوده و هست. مکتب راه آهن مکتب سازنده ای بوده که معلم بزرگی مثل مرحوم رسول مددنوعی را داشته و شاگردان بسیاری مثل محمدخانی ، پیوس ، جباری ، قلعه نویی و آشتیانی و... را تربیت کرده است. ساختن یک آکادمی با هدف پرورش استعدادهای بی بضاعت از حیث مالی از اهم اهداف ماست.


ویدیو : دایی با کدام تیم به لیگ برتر بازمی‌گردد؟