دایی :با امتیاز به تهران بازمی گردیم :       سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران ...



 

 

امتیاز وام مسکن تهران برای کرج , تصاویر خانه علی دایی در تهران , کتک زدن “علی دایی” با بیل در تهران عکس

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران ؛نماینده کشورمان درلیگ قهرمانان باشگاههای آسیا گفت :شهرآورد فوتبال جده توان تیم الاتحاد عربستان را نشان داد اما تیم پرسپولیس با امتیاز به تهران بازمی گردد.

علی دایی روزیکشنبه در گفتگو با روزنامه الوطن عربستان اظهارداشت : برای دفاع از فوتبال ایران به جده آمده ایم و هدف ما این است تا به دور دوم مسابقات صعود کنیم.

دایی به دیدار اخیر تیم الاتحاد در لیگ برترعربستان اشاره کرد و افزود: این دیدار که با پیروزی دو بر صفر تیم الاتحاد مقابل الاهلی انجام شد را مشاهده کرده و به نقاط ضعف و قوت الاتحاد آگاهی دارم .

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ادامه تاکید کرد: تیم پرسپولیس توان غلبه بر تیم الاتحاد عربستان در اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا را دارد.

روزنامه الوطن عربستان به جایگاه تیم پرسپولیس در لیگ برترباشگاههای کشور اشاره کرده و آورده است :

علی دایی یکی از برجسته ترین بازیکنان فوتبال ایران می باشد که هدایت تیم پرسپولیس را در فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا برعهده دارد.

تیم پرسپولیس تهران دیروز با 35 بازیکن وارد فرودگاه جده شد و مورداستقبال ابراهیم علوان رییس باشگاه الاتحاد عربستان سعودی قرار گرفت.

تمرینات تیم فوتبال الاتحاد عربستان برای دیدار با تیم پرسپولیس زیرنظر تونی اولی ویرا با حضور تمامی بازیکنان پیگیری می شود.


ویدیو : دایی :با امتیاز به تهران بازمی گردیم