دایی بازیکن مغضوب برانکو را می‌خواهد : دیگر همه می‌دانند که برانکو اعتقادی ...


دیگر همه می‌دانند که برانکو اعتقادی به مهرداد کفشگری ندارد. خبرآنلاین: دیگر همه می‌دانند که برانکو اعتقادی به مهرداد کفشگری ندارد.

هافبك دفاعی سرخپوشان كه مدت‌هاست نتوانسته برای این تیم به میدان برود، دیگر جایگاه خوبی در این تیم ندارد. مهرداد كفشگری در مسابقه با نفت تهران هم در حالی كه كامیابی نیا محروم بود، نه تنها در تركیب اصلی تیم نبود، بلكه جایی در لیست 18 نفره تیم هم نداشت. حالا كاملا مشخص است كه برانكو اعتقادی به این بازیكن ندارد.

مهرداد كفشگری خودش هم می‌داند برای اینكه فرصت بازی پیدا كند، باید پرسپولیس برود چراكه دیگر برانكو از او استفاده نخواهد كرد. البته برانكو اوایل فصل به كفشگری بازی می‌داد اما زمانی كه این بازیكن با یك بی نظمی خواست عصبانیتش را به برانكو نشان دهد، سرمربی سرخپوشان با او بد شد و دیگر بازی‌اش نداد.

در مسابقه با استقلال اهواز بود كه كفشگری در تركیب پرسپولیس قرار نگرفت و همین باعث شد كه كفشگری ناراحت شود. او ناراحتی‌اش را با عدم حضور در مسابقه دوستانه با پاراگ علنی كرد و همین كافی بود تا برانكو به شدت با او برخورد كند.

البته شیوه برخوردهای برانكو با بازیكنان حاشیه ساز متفاوت با روشی است كه مربیان ایرانی برای انجام این كار دارند. برانكو معمولا حرفی نمی‌زند و با عمل خود بازیكن حاشیه ساز را تنبیه می‌كند. حالا همین اتفاق برای كفشگری افتاده و بدون اینكه برانكو حرفی درباره او بزند، این بازیكن را حتی در لیست 18 نفره هم قرار نمی‌دهد تا كفشگری بداند در تیم برانكو جایی برای اعتراض وجود ندارد.
در چنین شرایطی، كفشگری با پیشنهادی قابل توجه مواجه شده است. علی دایی این بازیكن را برای صبای قم می‌خواهد.

كفشگری حالا دوباره می‌تواند به این فكر كند كه در نیم فصل دوم به میدان خواهد رفت. اما این انتخابی سخت برای او خواهد بود. جدایی از پرسپولیس پرطرفدار و رفتن به صبا كه كمتر دیده می‌شود، تصمیمی دشوار است. اما كار كردن با علی دایی هم می‌تواند مزیت حضور در صبای قم باشد. باید دید آیا كفشگری به پیغامی كه علی دایی برای او فرستاده پاسخ مثبت می‌دهد یا نه.


ویدیو : دایی بازیکن مغضوب برانکو را می‌خواهد