دایی: امیدوارم مسی بهترین بازیکن جهان بشود :   علی دایی سرمربی تیم فوتبال ...



 

بهترین بازیکن جهان , بهترین بازیکن جهان 2016 , بهترین بازیکن تاریخ والیبال جهان

علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از دیدار با تیم آنتالیا اسپور در گفت و گویی با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس چنین گفت؛

دلیل افت بازیکنان پرسپولیس برابر آنتالیا اسپور نسبت به آنچه که برابر اینتراخت به نمایش گذاشته بودند، چه بود؟

ما در این مدت تمرینات پر فشاری را داشتیم و کارمان را بدون استراحت ادامه دادیم چون هدفمان این است که برای شروع مجدد بازی‌های لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا آماده باشیم. البته اگر بازی را دیده باشید، گل اولی که از آنتالیا اسپور دریافت کردیم و گل سوم حریف در شرایطی وارد دروازه ما شد که بازیکن آنها سه متر در آفساید قرار داشت. خب زمانی که داور به راحتی از چنین آفساید فاحشی چشم پوشی می‌کند، دیگر چه انتظاری می‌توان از ما داشت.

دقایق ابتدایی بازی بود که در آن شرایط گل اول آنها به ثمر رسید و در تمامی دقایق بازی هم داور چون اهل کشور ترکیه بود و حریف هم تیم کشور او محسوب می‌شد اکثر سوت‌ها در تمام بازی به سود حریف ما زده شد.

ولی خب جدا از مسائل داوری کیفیت کار بازیکنان هم نسبت به بازی اول تغییر کرده بود، اینطور نیست؟

بله. با وجود توضیحاتی که در مورد اشتباهات داوری دادم از کیفیت کار بازیکنان در نیمه اول به هیچ وجه راضی نیستم. ما بد کار کردیم با وجود اینکه یک گل آفساید خوردیم اما می‌پذیرم عملکرد بدی داشتیم و در نیمه دوم ما خیلی بهتر از حریف ظاهر شدیم و عملکرد خوبی داشتیم و متاسفانه دقایق آخر با یک اشتباه دیگر، یک گل آفساید دریافت کردیم‌.

فکر می کنید نتیجه بازی عادلانه بود؟

خیر. فکر نمی‌کنم فاصله پرسپولیس با آنتالیا اسپور 3 گل باشد. ما  می‌توانستیم به راحتی این بازی را به تساوی کشانده و حتی با پیروزی به پایان برسانیم. قبول دارم که در بازی اول، بچه‌های ما خیلی بهتر کار کردند و انرژی بیشتری گذاشتند اما چون فاصله دو بازی کم بود، نتوانستیم به نتیجه دلخواه برسیم. در این بازی بچه‌ها مخصوصا در نیمه اول از شرایط آرمانی خودشان دور بودند. با این حال در نیمه دوم خیلی خوب کار کردیم و دوباره یک تیم شدیم و به لحاظ تاکتیکی شرایط بهتری داشتیم و همانطور که قبلا گفتم داور در روند بازی تاثیر زیادی داشت.

با شرایطی که در این اردو داشتید و اردوی بعدی پرسپولیس در امارات از ارزیابی شما از شروع مجدد کار پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی چیست؟

با توجه به این اردو و اردوی بعدی که داریم سعی داریم که به امید خدا در دور برگشت بازی‌های لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا و تمام بازی‌هایی که پیش رو داریم جبران مافات کنیم.

نیمه دوم را چگونه بودید؟

در نیمه دوم بهتر بودیم و متاسفانه دوباره گل سوم را در آفساید به ما زدند و چون ترک هم بودند نمی‌خواستند تیم آنتالیا دست خالی از این مسابقات خارج شود. به همین خاطر با این حال از عملکرد بازی بازیکنان در نیمه اول اصلا راضی نیستم اما در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم. متاسفانه نیمه دوم هم در دقایق آخر به نفع ما نگرفتند و یکی دو موقعیت را نتوانستیم گل کنیم و اما در نیمه دوم موقعیت خوبی نداشتند و بچه‌های ما خوب همدیگر را پوشش دادند و خیلی خوب از هم حمایت کردند با این حال هر دو بازی خیلی خوب بود.

تفاوت دو تیم اینترانخت و آنتالیا اسپور را چطور دیدید؟

به نظر من از لحاظ فوتبالی، اینتراخت خیلی بهتر از آنتالیا بود ولی از نظر بدنی آنتالیا خیلی سریعتر و بهتر بود و در تمام درگیری‌ها موفق بودند. خستگی بچه‌های ما در دو بازی نزدیک مشهود بود و بچه‌ها هم با فشار سخت آمده بودند و برای ما مهم تمریناتی یود که انجام داده بودیم.

در مورد بهترین بازیکن جهان چه نظری دارید؟

ما رای خود را پیش از این داده بودیم. من فکر می‌کنم یا مسی بهترین بشود یا ژاوی و شانس اینیستا کمتر است. مسی در باشگاهی خیلی خوب بازی کرده و به نظر من بهترین بازیکن دنیاست و از سوی دیگر ژاوی چون با اسپانیا قهرمان جهان است و در جام جهانی بسیار خوب کار کرده، فکر کنم وی هم، شانسی در برابر مسی داشته باشد.

برنامه بازیکنان پرسپولیس روز یکشنبه چگونه است؟

فردا صبح (یکشنبه) بازیکنان در یک جلسه تمرین دارند و فردا شب بر می‌گردیم تهران و پس از یک روز استراحت، به تمرینات معمول ادامه می‌دهیم.

ما مثل تیم‌های اروپایی نیستیم که در یک هفته بتوانیم 3 یا چهار بازی انجام دهیم و از 25 بازیکن درجه اول سود ببریم. بازیکنان ما نمی‌توانند بازی تحت فشار انجام دهند.

ما با توجه به داشته‌هایمان به بازی خواهیم پرداخت. ما تمام انرژی خودمان را برای تمرینات گذاشته‌ایم و مطمئنا از نظر بدنی کم آوردیم.

در خصوص رای گیری بازیکنان در مور کاپیتانی تیم چه نظری دارید؟

بچه‌های ما کاپیتان خودشان را انتخاب کردند. به نظر من این یک کاری بود که بچه‌ها توانستند کاپیتان خودشان را انتخاب کنند و ما سعی می‌کنیم از بچه‌ها در این موارد  بیشتر استفاده کنیم. بچه ها کسانی را انتخاب کردند که من روی آنها نظر داشتم.


ویدیو : دایی: امیدوارم مسی بهترین بازیکن جهان بشود