دایی: امیدوارم به حق پنج‌ تن ازبک ها را ببریم : سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن با ...


سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن با اشاره به دیدار تیم ملی فوتبال ایران با ازبکستان گفت: امیدوارم به حق پنج‌تن این بازی را با پیروزی پشت‌‌سر بگذاریم تا با خیال راحت به فکر برگزاری لیگ باشیم. وطن امروز: سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن با اشاره به دیدار تیم ملی فوتبال ایران با ازبکستان گفت: امیدوارم به حق پنج‌تن این بازی را با پیروزی پشت‌‌سر بگذاریم تا با خیال راحت به فکر برگزاری لیگ باشیم. علی دایی در گفت‌وگو با سایت باشگاه راه‌آهن به سوالاتی درباره برنامه‌های این تیم برای آینده و دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر ازبکستان پاسخ داده است که می‌خوانید:

آقای دایی برنامه شما برای نیم فصل چیست؟ شایعاتی مطرح شده که شما قصد دارید چند تغییر در لیست‌تان بدهید.

ما سعی می‏کنیم نقاط ضعف‌مان را برطرف کنیم. ما در چند جا ضعف داریم که حتما باید آنها را برطرف کنیم. باید با کادر فنی بنشینیم و صحبت کنیم. چند بازیکن باید خط بخورند و در نیم فصل برای آنها جایگزین پیدا کنیم که از حالا کارمان را شروع کرده‌‏ایم.

‌ کسانی که مد نظرتان هستند را نمی‌توانید نام ببرید؟

نه. فقط بگویم من گزینه ایرانی مد نظرم است البته با اروپا هم مکاتبه کرده‌‏ایم که اگر در ایران نتوانستیم بازیکن مد نظرمان را پیدا کنیم، بازیکن خارجی بگیریم.

‌ درباره جام حذفی هم بالاخره فدراسیون کوتاه آمد.

بالاخره همه تابع تصمیمات جمع می‏شوند. مگر می‏شود ما نتوانیم جام حذفی داشته باشیم در ایران؟ مگر جام حذفی چندتا بازی است؟ شما نگاه کنید خیلی از تیم‌ها که بازیکن ملی دارند ممکن است همان اوایل اوت شوند. تازه بعد از بازی با ازبکستان ما تا چند وقت بازی ملی مهم نداریم.

تقریبا تا بهمن بازی نداریم. بهمن و فروردین 2 تا بازی در مقدماتی جام ملت‌ها داریم.

شما نگاه کنید اگر قرار باشد به خاطر این چیزها لیگ و جام حذفی تعطیل شود فوتبال ضرر می‏کند. الان لیگ ما بیش از حد فرسایشی شده. من پدرم درآمد آنقدر برنامه‌ریزی کردم که فشار بیاوریم و تیم را آماده نگه‌داریم. آدم عقل کل نیست که! یک اشتباه کافی است تا کل زحمات به باد برود. ما از یکشنبه قبل برنامه تمرینی را شروع کردیم و هفته گذشته در 5 روز تقریبا 10 جلسه تمرین داشتیم. این خیلی فشار می‌آورد آن هم با امکانات کمی که فوتبال ایران دارد. به همین خاطر خیلی فشار به بچه‌ها می‌آید و آسیب دیدگی و خستگی هم بیشتر می‏شود. انشاءالله به حق پنج‌تن بازی ازبکستان را ببریم و بتوانیم با خیال راحت به لیگ‌مان بپردازیم.

فکر می‏کنید بتوانیم ازبکستان را ببریم؟

فوتبال که قابل پیش‏بینی نیست ولی پتانسیل برد را داریم. امیدوارم همه چیز خوب پیش برود و بتوانیم این بازی را هم ببریم تا هم مردم خوشحال شوند و هم راه صعود به جام جهانی هموار شود.


ویدیو : دایی: امیدوارم به حق پنج‌ تن ازبک ها را ببریم