دایی: استقلال قهرمان می شود : دایی: استقلال قهرمان می شود من گفته بودم که راه ...



سابقه علی دایی برابر استقلال , استقلال , علی دایی

دایی: استقلال قهرمان می شود

من گفته بودم که راه آهن نتایج بهتری کسب می‌کند و این توانایی بازیکنان ما را می‌رساند. ما در اواخر سال گذشته مصدومان زیادی داشتیم و اکنون آنها رسیده‌اند

 

سایت گل -سرمربی راه آهن چهره اول بازی تیمش مقابل سایپا بود . گروهی از دوستان و نزدیكان علی دایی كه در ورزشگاه بودند از روی سكوهای چسبیده به جایگاه ویژه علی دایی را تشویق می كردند و در برخی صحنه ها با فریاد های خود داور بازی را نیز تحت تاثیر قرار دادند ، همچنین برادران علی دایی نیز در ورزشگاه حضور داشتند.

 

اعتراض های علی دایی به كمك داور اول بازی در نیمه اول سبب شده بود ، سعید علی ن‍‍ژادیان در مابقی صحنه ها با احتیاط پرچم بزند.

 

 

علی دایی که از این برد بسیار خوشحال بود  پس از بازی به خبرنگاران  گفت: فوتبال منطقی ارائه دادیم. نیمه اول تسلط داشتیم و سایپا رو به توپ‌های بلند آورده بود اما بچه‌ها آنها را کنترل کردند. سایپا موقعیت‌های زیادی در هر مسابقه خلق می‌کند اما امروز روی 3 شوت خطر آفرینی کرد که این نشان می‌دهد تاکتیک راه آهن درست بوده است.

به گزارش گل به نقل از فارس وی افزود: بعد از عید تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و با رسیدن مصدومان‌مان در کارهای تاکتیکی دست‌مان باز شده است. در 4 بازی آینده هم فقط برای برد به میدان می‌رویم.

 

سرمربی راه آهن در خصوص زمانی که سرمربی سایپا بود و قهرمان شد، گفت: زمانی که در سایپا بودم با اکنون قابل قیاس نیست. اکنون سایپا به لحاظ نرم افزاری و امکانات بهتر شده اما زمانی که من به عنوان بازیکن و سرمربی در این تیم بودم روزهای خوبی داشتیم. صفایی که در این باشگاه بود در جای دیگری ندیدم. رفاقت باعث شد قهرمان شویم و در لیگ قهرمانان آسیا به دور دوم برسیم. این در حالی بود که برای آن فصل بازیکنان مطرحی را از دست داده بودیم.

 

دایی در خصوص تصمیم کمیته انضباطی مبنی بر کسر 2 امتیاز از پرسپولیس گفت: ما باید قانون را اجرا کنیم. اگر حکمی برای پرسپولیس صادر می‌شود برای همه تیم‌ها هم رعایت شود. نباید به دنبال معلول‌ها باشیم باید علت‌ها را پیدا کنیم.

 

دایی درباره اینکه راه آهن در هفته‌های اخیر بهتر نتیجه گرفته گفت: من گفته بودم که راه آهن نتایج بهتری کسب می‌کند و این توانایی بازیکنان ما را می‌رساند. ما در اواخر سال گذشته مصدومان زیادی داشتیم و اکنون آنها رسیده‌اند.

 

وی در خصوص شایعه انتقال راه آهن به مشهد گفت: چنین چیزی نیست. نمی‌گویم این حرف نبوده اما چنین تصمیمی گرفته نشده و تیم به مشهد نمی‌رود. ما در تهران با قدرت به کارمان ادامه می‌دهیم. تا من در تیم باشم راه آهن در تهران خواهد بود. برای فصل بعد می‌خواهیم طوری برنامه ریزی کنیم تا تیم خودش را نشان دهد، در واقع فصل بعد بهره وری در تهران است.

دایی در پاسخ به این سؤال که فکر می‌کند چه تیمی قهرمان شود گفت: اگر استقلال امروز صبا را شکست دهد به احتمال زیاد قهرمان می‌َشود./گل


ویدیو : دایی: استقلال قهرمان می شود