دایناسورهای مهربون در هالووین! +عکس : مجسمه سازی یکی از رشته های جالبی است ...


مجسمه سازی یکی از رشته های جالبی است و هنرمندانی که در آن مشغول هستند معمولا سعی می کنند بهترین و البته طبیعی ترین مجسمه را ایجاد کنند، گاهی نیز مجسمه ها با هدف های عجیب و غریب ساخته می شوند. باشگاه خبرنگاران: مجسمه سازی یکی از رشته های جالبی است و هنرمندانی که در آن مشغول هستند معمولا سعی می کنند بهترین و البته طبیعی ترین مجسمه را ایجاد کنند، گاهی نیز مجسمه ها با هدف های عجیب و غریب ساخته می شوند.

 کدو حلوایی یکی از وسیله های مجسمه سازی در جشن هالووین است از این رو به تنهایی به عنوان یک ماده اولیه مجسمه سازی شناخته می شود و هنرمندان بسیاری از آن به عنوان وسیله اصلی کار خود استفاده می کنند.

در طی جشنواره ای که هر ساله برگزار می شود هنرمندانی از اروپا و آمریکا گرد هم می آیند و مجسمه های مختلفی را از جنس کدو می سازند. این مجسمه ها همیشه به عنوان برترین کارهای دستی سال و متفاوت ترین مجسمه ها برگزیده می شوند.

هالووین , جشن هالووین , هالووین در تهران

امسال در این جشنواره که با نام "Jack O’Lantern" برگزار می شود هنرمندان دست به کاری بسیار جالب زدند. آن ها دایناسورهای ماقبل تاریخ را در اندازه های واقعی با استفاده از کدو حلوایی ساخته اند و حالا انتظار دارند بازدیدکنندگان بیشتری را به خود جذب کنند.

به گفته تعدادی از طراحان این دایناسورها برای طراحی هر کدام آن ها نزدیک به 10 روز زمان صرف شده است و بیش از 200 کیلوگرم کدو برای ساخته آن ها صرف شده است. به گفته طراحان این دایناسورها جوی سنگین و ترسناک را به نمایشگاه داده است.

روز هالووین , تاریخ هالووین , تاریخ هالووین 2016

هالووین چه روزی است , تاریخچه هالووین , جشن هالووین در ایران

جشن هالووین در خیابان فرشته , کدو هالووین , جشن هالووین چیست

شب هالووین , هالووین شیطان پرستی , هالووین پارتی تهران

مهربون , هالووین چیست , دستگیری 17 دختر و پسر در پارتی هالووین تهران

داستان هالووین , تاریخ جشن هالووین , هالووین در ایران


ویدیو : دایناسورهای مهربون در هالووین! +عکس