داور ایرانی سابق بوندس‌لیگا:رئیس کمیته داوری آلمان باعث شد خودکشی کنم : داور ...



جدول لیگ آلمان بوندس لیگا , بوندس لیگا , آهنگی که باعث خودکشی شد

داور ایرانی سابق بوندس‌لیگا سکوت ۲ ساله را با انتقادات‌ شکست

رفعتی: رئیس کمیته داوری آلمان باعث شد خودکشی کنم/هیچکس از فدراسیون آلمان حالم را جویا نشد

بابک رفعتی پس از دو سال از حادثه خودکشی سکوت را شکست و از فدراسیون فوتبال آلمان و هربرت فاندل، مسئول پیشین کمیسیون داوری این سازمان انتقاد کرد

به گزارش فارس رفعتی 42 ساله که در سال 2011 اقدام به خودکشی کرد اما با تلاش دستیارانش جان سالم به در برد، در گفت وگویی با نشریه اشترن اقدام به انتقاد از یکسری مقام‌های فوتبال ژرمن‌ها کرده است.

این چهره ایرانی در این گفت‌وگو ابتدا از فاندل که پیش‌تر مسئولیت هدایت داوران آلمان را برعهده داشت، ایراد گرفت و و وی را در حادثه خودکشی مقصر  دانست.

رفعتی گفت: وقتی فاندل رئیس من بود، هیچگاه مورد حمایتش واقع نشدم. دیگر عادت کرده بودم که مورد انتقاد واقع شوم و اما هیچ انتقادی نکنم. او هیچوقت اشتباهاتش را نپذیرفت. این حس بی اعتمادی و نداشتن حمایت از سوی مدیر مرا از بین برد تا جایی که آن حرکت را مرتکب شدم.

رفعتی ادامه  داد : فاندل می‌دانست از نظر روحی چقدر آسیب دیده ام. در حالیکه دیگران در جریان این موضوع بودند.بی توجهی‌اش به داوران چیزی غیر عادی نبود.

براساس اظهارات این چهره ایرانی،‌هیچ مقامی از فدراسیون فوتبال آلمان با وی دیدار نکردند و جویای حالش نشدند.

رفعتی افزود:‌حتی تئو سوانسیگر ، رئیس پیشین فدراسیون فوتبال نیز حالم نپرسید. به این نحو فهمیدم هیچ تحولی در رفتارشان ایجاد نشده است.

در پی انتشار این اظهارات ، فاندل نیز واکنش نشان داد و انتقادهای داور ایرانی سابق بوندس لیگا را رد کرد. وی گفت: حرف‌های رفعتی سراسر احساسی است. هیچوقت به من اطلاع داده نشد که او از نظر روحی کسالت دارد. هیچیک از همکاران داور به من این موضوع را خبر نداد. به همین خاطر رفتار من با او مثل سایر همکاران شاغل در عرصه فوتبال حرفه‌ای بود.

رفعتی که در یکی از بانک‌های آلمان کار می‌کند، دو سال قبل ساعاتی قبل از دیدار تیم‌ةای کلن و ماینتس در هتل محل اقامتش رگ دستش را برید. اما همکاران وی از این اقدام مطلع شدند و او را سریع به بیمارستان منتقل کردند تا رفع خطر شود./فارس

 


ویدیو : داور ایرانی سابق بوندس‌لیگا:رئیس کمیته داوری آلمان باعث شد خودکشی کنم