داوری: بازی با بایرن آسان‌ترین دیدار است! : در حالی که صدرنشین بوندس‌لیگا امروز ...


در حالی که صدرنشین بوندس‌لیگا امروز میزبان تیم قعرجدولی برانشوایگ است، دروازه‌بان ایرانی شیرهای زرد این بازی را آسان‌ترین دیدار فصل می‌داند. تسنیم: در حالی که صدرنشین بوندس‌لیگا امروز میزبان تیم قعرجدولی برانشوایگ است، دروازه‌بان ایرانی شیرهای زرد این بازی را آسان‌ترین دیدار فصل می‌داند.

تیم فوتبال اینتراخت برانشوایگ در هفته چهاردهم بوندس‌لیگا از ساعت 18 امروز (شنبه) در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا به مصاف بایرن‌مونیخ، مدافع عنوان قهرمانی خواهد رفت. باورایایی‌ها در حال حاضر صدرنشین و تنها تیم بدون شکست بوندس‌لیگا هستند اما دروازه‌بان ایرانی برانشوایگ که در این فصل مقابل تیم‌های بزرگ عملکرد خوبی داشته دیدار با شاگردان پپ گواردیولا را بازی سختی نمی‌داند.

دنیل داوری، دروازه‌بان 25 ساله شیرهای زرد در آستانه این بازی گفت: دیدار مقابل بایرن‌ بازی دشواری نخواهد بود و به نظرم آسان‌ترین بازی فصل پیش‌روی‌مان است. مصاف با باواریایی‌ها هیجان‌انگیزترین بازی فصل برای من است، بازی که می‌توانم از آن به عنوان نقطه برجسته‌ای از دوران حرفه‌ای‌ام یاد کنم. خوبی این بازی این است که کسی انتظاری از ما ندارد و طبیعتا فشار خیلی کمتری روی ما خواهد بود.

در عین حال تورستن لیبرکنشت، سرمربی برانشوایگ در مصاحبه‌ای که با نشریه «کیکر» آلمان داشت در پاسخ به این پرسش که «دنیل داوری گفته دیدار مقابل بایرن آسان‌ترین بازی فصل است چون فشار انتظارات بر روی شما کمتر است» گفت: نه، اصلا اینطور نیست و هیچ بازی برای ما استثنا نیست.

شاگردان لیبرکنشت در حال حاضر با 8 امتیاز در مکان آخر جدول 18 تیمی بوندس‌لیگا قرار دارند در حالی‌که حریف امروز آنها یعنی بایرن با 35 امتیاز صدرنشین این رقابت‌ها است.


ویدیو : داوری: بازی با بایرن آسان‌ترین دیدار است!