دانلود نقشه ترافیک تهران برای اندروید : این نرم‌افزار برای گوشیهای موبایل و ...


این نرم‌افزار برای گوشیهای موبایل و تبلتهای با سیستم عامل اندروید و بصورت دو زبانه طراحی شده كه با توجه به زبان پیش فرض گوشی موبایل بهترین حالت را برای نمایش در نظر می‌گیرد.           پادشا: این اپلیکیشن در دومین جشنواره شکوفا شهرداری تهران سال ۱۳۹۲ به عنوان یکی از برترین اپلیکیشنهای خدمات شهری انتخاب شد.

این نرم‌افزار برای گوشیهای موبایل و تبلتهای با سیستم عامل اندروید و بصورت دو زبانه طراحی شده كه با توجه به زبان پیش فرض گوشی موبایل بهترین حالت را برای نمایش در نظر می‌گیرد.

این نرم افزار فارغ از اندازه صفحه نمایش و نحوه تعامل كاربر با دستگاه چه بصورت لمسی و یا صفحه كلید امكان كار با محیط نرم افزار را فراهم می‌نماید.

نقشه ترافیک تهران , دانلود اینستاگرام برای اندروید , نقشه طرح ترافیک تهران

این نرم افزار سازگار با اندروید نسخه 2.2 به بالا میباشد.

نحوه عملكرد نرم افزار:

این نرم افزار با اتصال به شبكه اینترنت از طریق شبكه بیسیم و یا GPRS تصویر آخرین نقشه ترافیكی كه توسط اوپراتورهای شركت كنترل ترافیك تهران و بر اساس تصاویر دوربینهای ترافیكی تهیه شده را از وب سایت شركت كنترل ترافیک تهران دریافت و نمایش میدهد و نقشه قبل را بصورت آرشیو در خود ذخیره نموده و امكان نمایش و بزرگنمایی و مقایسه دو نقشه آخر را به كاربر می‌دهد.

نقشه هر 5 دقیقه بروزرسانی و قابل دریافت میباشد و راهنمای نقشه در پایین سمت راست آن قرار دارد. نقاط كم ترافیك و شلوغ بصورت طیفی از رنگهای سبز تا قرمز، مسیرهایی كه به هر دلیل مسدود میباشند به رنگ سیاه و تصادف بصورت یك مثلث نمایش داده میشود.

دانلود نقشه تهران , دانلود فلش پلیر برای گوگل کروم اندروید , دانلود نقشه مترو تهران 95

نقد و بررسی نقشه ترافیک شهر تهران

در اکثر کشورهای دنیا، پایتخت آنها به عنوان شلوغ ترین شهر شناخته میشود و برخی از این پایتخت ها جمعیت بسیار بالایی دارند. تهران نیز در لیست پرجمعیت ترین شهرهای دنیا قرار دارد و به غیر از ساکنان آن که بارها طعم ماندن در ترافیک های سنگین را چشیده اند، خیلی از مردم دیگر شهرها نیز از این موضوع بی بهره نبوده اند! فرار از این مشکل بزرگ تنها یک راه دارد و آن هم اطلاع از بار ترافیکی معابر به صورت لحظه ای میباشد. اپلیکیشنی که در ادامه معرفی میکنیم تحت عنوان "نقشه ترافیک شهر تهران”، در رابطه با موضوع مورد بحث ما است. در نقد و بررسی این برنامه اندرویدی همراه ما باشید.

برای دریافت برنامه کلیک کنید
دانلود برنامه اینستاگرام برای اندروید , دانلود برنامه برای اندروید , دانلود نقشه مترو تهران


ویدیو : دانلود نقشه ترافیک تهران برای اندروید