دانلود فیلم در 43 ثانیه میسر شد! : از اینترنت لاک پشتی ما تا ... دانلود فیلم ...



دانلود فیلم , دانلود فیلم ایرانی , دانلود فیلم ابد و یک روز

از اینترنت لاک پشتی ما تا ...

دانلود فیلم در 43 ثانیه میسر شد!

بزرگترین اپراتور تلفن همراه کره جنوبی این هفته قرار است سریعترین شبکه بی‌سیم جهان را راه‌اندازی کند.

به گزارش ایسنا، به گفته شرکت تله کام SK، شبکه «LTE پیشرفته» می‌تواند داده‌ها را با سرعت دو برابر شبکه‌های چهار گیگابایتی و 10 برابر سریعتر از خدمات سه گیگابایتی دانلود کند.

با سرعت تبادل داده 150 مگابایت بر ثانیه، این شبکه می‌تواند یک فیلم 800 مگابایتی را در 43 ثانیه دانلود کند. این در حالی است که در شبکه کنونی LTE این کار طی 83 ثانیه اتفاق می‌افتد.

این خدمات ابتدا در سئول و حومه آن در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

کره جنوبی شاهد رشد سریع نسل چهارم سرویس LTE (تکامل طولانی مدت) بوده چرا که کاربران تلفن همراه این کشور به سرعت با فناوریهای بی‌سیم سریعتر سازگار شده‌اند.

بیش از 60 درصد از 33 میلیون کاربر تلفن هوشمند کره‌ای برای خدمات LTE ثبت نام کرده‌اند.

سازمان GSA که یکی از شرکتهای ارائه دهنده شبکه است پیش بینی کرده که شبکه LTE تا پایان سال 2013 برای 87 کشور جهان در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

این در حالی است که فناوری LTE پیشرفته برای پیشرفت فرصت زیادی دارد. در حالی که این شبکه بالاترین سرعت دانلود را ارائه می‌کند، سرعت آپلود آن مشابه شبکه‌های LTE و 37.5 مگابایت بر ثانیه است.

 

شرکت سامسونگ، بزرگترین سازنده گوشی هوشمند جهان برای همراهی با راه‌اندازی اولین شبکه LTE پیشرفته جهان اخیرا تلفن همراه گلکسی S4 TE-A را رونمایی کرده است.

این گوشی هوشمند اولین مدلی است که برای اجرای شبکه فوق سریع LTE-A کره جنوبی تولید شده است.

 

تله کام SK قصد دارد هفت گوشی سازگار با LTE-A را تا نیمه دوم سال 2013 به بازار عرضه کند و همچنین شرکت ال‌جی نیز قرار است تلفن‌های همراه هوشمند مشابهی را برای این شبکه تا پیش از سال 2014 تولید کند./ایسنا

 

 

 


ویدیو : دانلود فیلم در 43 ثانیه میسر شد!