دانلود برنامه Nutshell Camera برای iOS : نرم افزار Nutshell یکی از جدیدترین ...


نرم افزار Nutshell یکی از جدیدترین نرم افزارهای ویرایش عکس و ویدیو است که بهترین نرم افزار عرضه شده در هفته گذشته است. Nutshell تصاویر گرفته شده توسط کاربر را با استفاده از افکت و همچنین افزودن متن تبدیل به ویدوهایی کوتاه و زیبا می‌کند.



پادشا :
نرم افزار Nutshell یکی از جدیدترین نرم افزارهای ویرایش عکس و ویدیو است که بهترین نرم افزار عرضه شده در هفته گذشته است. Nutshell تصاویر گرفته شده توسط کاربر را با استفاده از افکت و همچنین افزودن متن تبدیل به ویدوهایی کوتاه و زیبا می‌کند. کار با این نرم افزار نیز بسیار آسان است، کافیست که سه عکس انتخاب کنید، متن مورد نظر را به آنها اضافه کرده و گرافیک‌های موجود در نرم افزار را انتخاب کنید و باقی کار را به Nutshell بسپارید. امکان اشتراک گذاری ویدیوهای ساخته شده در شبکه‌های مختلف همچون فیسبوک و توئیتر و یا ارسال از طریق ایمیل و WhatsApp و… نیز وجود دارد.

توجه: این برنامه برای مدت محدودی رایگان می باشد.

دانلود برنامه pip camera برای کامپیوتر , دانلود برنامه اینستاگرام برای کامپیوتر , دانلود برنامه کاهش حجم عکس برای کامپیوتر  دانلود برنامه viva video برای ویندوز , دانلود برنامه باز کردن فایل زیپ برای کامپیوتر , دانلود برنامه اینستاگرام برای اندروید


لینک دانلود مستقیم از iTunes

دانلود برنامه برای اندروید , دانلود برنامه ضبط صدا برای کامپیوتر , دانلود برنامه dlna برای کامپیوتر



ویدیو : دانلود برنامه Nutshell Camera برای iOS