دانلود برنامه Layar برای اندروید : Layar نرم افزاری است که با اسکن محیط اطراف ...


Layar نرم افزاری است که با اسکن محیط اطراف از طریق دوربین دستگاه و پردازش تصویر، به استخراج اطلاعات مرتبط در اینترنت می پردازد و آنها را در لایه ای اضافی بر روی تصویر نمایش می دهد.



پادشا :
Layar نرم افزاری است که با اسکن محیط اطراف از طریق دوربین دستگاه و پردازش تصویر، به استخراج اطلاعات مرتبط در اینترنت می پردازد و آنها را در لایه ای اضافی بر روی تصویر نمایش می دهد. این نرم افزار می تواند به شما کمک کند تا اطلاعات و نکات آموزنده از اجسام و مکان های مختلف را از سراسر جهان در گوشی و تبلت اندرویدی خود داشته باشید.  نرم افزار محبوب واقعیت افزوده برای در اختیار گذاشتن اطلاعات از اجسام و مکان های مختلف برای شما است. نرم افزار از اینترنت، جی پی اس و دوربین دستگاه اندرویدی شما استفاده می کند.

به عنوان مثال شما می توانید در مکان های مختلف از طریق این نرم افزار دوربین خود را در نمایی نگه دارید تا نرم افزار، رستوران ها، مکان های تفریحی، تاریخی و… را در صفحه نمایش برای شما علامت گذاری کند و فاصله شما تا آن مکان را نیز مشخص کند. نرم افزار از رابط کاربری مناسبی برخوردار است و جدا از نمایش اطلاعات مکان ها، اجسام را نیز پشتیبانی کرده و به شما اطلاعاتی در این رابطه می دهد . می توانید بر روی مجله، کتاب، تصویر و… نیز دوربین را نگه دارید تا نرم افزار اطلاعات آن را در اختیار شما قرار دهد؛ اطلاعاتی نظیر تاریخ انتشار، نام و… ، امکان اشتراک گذاری و ذخیره سازی در بخش علاقه مندی ها نیز در نرم افزار وجود دارد.

دانلود برنامه اینستاگرام برای اندروید , دانلود برنامه برای اندروید , دانلود برنامه ریکاوری برای اندروید  دانلود برنامه vivavideo برای اندروید , دانلود برنامه کیو ار کد برای اندروید , دانلود برنامه insta face برای اندروید

برای دریافت برنامه کلیک کنید
دانلود برنامه بلوا بتکس اندروید برای کامپیوتر , دانلود برنامه کاربردی جعبه ابزار برای اندروید , دانلود برنامه apus launcher برای اندروید


ویدیو : دانلود برنامه Layar برای اندروید