دانلود بازی WWE Immortals برای iOS : در این بازی شما باید با نمونه پیشرفته ...


در این بازی شما باید با نمونه پیشرفته کشتی گیر های معروف مانند جان سینا، آندرتیکر، راک، هالک هوگان و غیره که از قدرت فوق انسانی برخوردارند به مبارزه بپردازید رقبا را از بین ببرید و لیگ را به دست بگیرید.



پادشا :
WWE Immortals عنوان بازی فوق العاده در سبک اکشن و مبارزه ایی شاهکاری از کمپانی Warner Bros. International Enterprises می باشد، این بازی فوق العاده چندی پیش برای اولین بار بر روی اپ استور قرار گرفت ما نیز تصمیم گرفتیم این بازی زیبا را معرفی نماییم. صحنه های فول اچ دی، گرافیک بسیار بالا و صداگذاری بسیار مهیج دست به دست یکدیگر می دهند تا شما تجربه فوق العاده ایی از یک بازی اکشن داشته باشید.

در این بازی شما باید با نمونه پیشرفته کشتی گیر های معروف مانند جان سینا، آندرتیکر، راک، هالک هوگان و غیره که از قدرت فوق انسانی برخوردارند به مبارزه بپردازید رقبا را از بین ببرید و لیگ را به دست بگیرید، از ویژگی های این بازی می توان به: مبارزه در بیش از 10 رینگ مختلف، امکان دریافت امتیاز و ارتقا شخصیت یا بازی کن خود، امکان ساخت و پرورش یک مبارز به دلخواه با ابزار های مورد نیاز، دارای لیگ جهانی قابلیت آنلاین و آفلاین آن اشاره نمود. اگر دوست دارید اوج هیجان را در مسابقات کشتی کج با چهره های افسانه ایی و قدرت UPS تجربه کنید این پیشنهاد را فراموش نکنید.

برخی از ویژگی ها:
- دارای تمام شخصیت های مسابقات WWE از جمله جان سینا، آندرتیکن و ….
- دارایی قدرت مشخص شده برای هر بازی کن و امکان استفاده از قدرت های UPS
- امکان مسابقه در بیش از 10 رینگ و محیط مختلف
- امکان دریافت امتیاز در بازی و ارتقا بازیکن
- امکان مسابقه با گیم پلی آسان و محیط کاملا سه بعدی
- امکان مبارزه آنلاین با سایر بازیکنان در سایر  جهان
- گرافیک Full HD و صداگذاری بسیار هیجان آور

دانلود بازی برای کامپیوتر , دانلود بازی کلش اف کلنز برای کامپیوتر , دانلود بازی استراتژیک برای کامپیوتر  دانلود بازی زامبی برای کامپیوتر , دانلود بازی ترسناک برای کامپیوتر , دانلود بازی ماشین سواری برای کامپیوتر


لینک دانلود مستقیم از iTunes

دانلود بازی والیبال 2016 برای کامپیوتر , دانلود بازی برای xbox 360 , دانلود بازی captain america برای pc



ویدیو : دانلود بازی WWE Immortals برای iOS