دانلود بازی Shades برای iOS : اگر بخواهیم توصیف دقیق تری از Shades داشته باشیم ...


اگر بخواهیم توصیف دقیق تری از Shades داشته باشیم باید آن را در دسته‌ی بازی های فکری اعتیادآورد دسته‌بندی کنیم. بازی‌ای که پس از شروع آن دست کم روزی یک بار سراغ آن خواهید رفت.



پادشا :
اگر بخواهیم توصیف دقیق تری از Shades داشته باشیم باید آن را در دسته‌ی بازی های فکری اعتیادآورد دسته‌بندی کنیم. بازی‌ای که پس از شروع آن دست کم روزی یک بار سراغ آن خواهید رفت. اما از سوی دیگر اگر چه در شروع با یک بازی ساده طرف هستید، اما روند دشوارشدن سریع طی می‌شود و سرعت ردکردن مراحل به تدریج کم‌تر از پیش می‌شود. از این رو طی‌کردن مراحل نه تنها نیاز به سوزاندن فسفر، که به خرج‌کردن صبر و حوصله نیز نیاز دارد.

هدف در Shades کنار هم چیدن بلوک‌های شبیه به همدیگر است. هر گاه یک ردیف از بلوک‌های همرنگ بتوانید درست کنید شاهد پاک‌شدن آن ردیف و خلوت‌ترشدن محیط خواهید بود. درست شبیه به تجربه‌ای که در بازی نوستالوژیک Tetris داشتیم. همانند Tetris در Shades نیز نباید اجازه دهید بلوک‌ها صفحه را پر کنند و جایی برای فرودآمدن بلوک های بیشتر نباشد.

توجه: این بازی 1.99 دلاری به مدت یک هفته رایگان می باشد.

دانلود بازی برای کامپیوتر , دانلود بازی کلش اف کلنز برای کامپیوتر , دانلود بازی استراتژیک برای کامپیوتر  دانلود بازی زامبی برای کامپیوتر , دانلود بازی ترسناک برای کامپیوتر , دانلود بازی ماشین سواری برای کامپیوتر


لینک دانلود مستقیم از iTunes

دانلود بازی والیبال 2016 برای کامپیوتر , دانلود بازی برای xbox 360 , دانلود بازی captain america برای pc



ویدیو : دانلود بازی Shades برای iOS