دانلود بازی Ropen Fly 4 برای iOS : در این بازی از طناب های خود استفاده کنید ...


در این بازی از طناب های خود استفاده کنید و با چرخش های متوالی خود را از یک آسمان خراش به دیگری برسانید. با لمس کردن هر ساختمان می توانید طناب خود را به آن طرف بیندازید و با لمس دوباره آن را رها کنید و در آسمان پرواز نمایید.



پادشا :
Rope’n Fly 4 یک بازی بسیار زیبا می باشد که میلیون ها بازیکن از سراسر جهان دارد. در این بازی از طناب های خود استفاده کنید و با چرخش های متوالی خود را از یک آسمان خراش به دیگری برسانید. شما کنترل کاملی بر روی طناب خود دارید. با لمس کردن هر ساختمان می توانید طناب خود را به آن طرف بیندازید و با لمس دوباره آن را رها کنید و در آسمان پرواز نمایید. همچنین قادر خواهید بود انواع مختلف پرش و وصل شدن به هواپیما و جت را انجام دهید و با به دست آوردن بالاترین امتیاز دوستانتان را شکست دهید. در طول بازی مراحل خاصی را که با دست طراحی شده اند را نیز از دست ندهید به خصوص مرحله موشک که در آن هدف شما این است که قبل از اینکه موشک پرواز کند به بالای آن برسید. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی اعتیاد آور را از دست ندهید!

ویژگی ها:
- گیم پلی بر پایه سرعت
- ۱۵ مرحله با دست طراحی شده در مکان های خاص
- وجود مراحل تصادفی
- حالت های مختلف بازی

توجه: این بازی فقط به مدت محدودی رایگان می باشد.

دانلود بازی برای کامپیوتر , دانلود بازی کلش اف کلنز برای کامپیوتر , دانلود بازی استراتژیک برای کامپیوتر  دانلود بازی زامبی برای کامپیوتر , دانلود بازی ترسناک برای کامپیوتر , دانلود بازی ماشین سواری برای کامپیوتر


لینک دانلود مستقیم از iTunes

دانلود بازی والیبال 2016 برای کامپیوتر , دانلود بازی برای xbox 360 , دانلود بازی captain america برای pc



ویدیو : دانلود بازی Ropen Fly 4 برای iOS