دانلود بازی Race The Traffic Moto برای اندروید : از بین ماشین ها عبور کنید ...


از بین ماشین ها عبور کنید و از حریفتان پیشی بگیرید و گاز موتورتان را تا آخر بگیرید. در بازی Race the Traffic Moto تمام حریفان شما حرفه ای هستند، پس سعی کنید در برابر موتور سواران دیگر برای خودتان آبرو بخرید.



پادشا :
بازی Race the Traffic Moto با بازی های موتور سواری معمولی کمی فرق دارد و دارای سبک نو می باشد که به تازگی برای اندروید طراحی شده است. این بازی در خیابان های شلوغ طراحی شده است و بر خلاف بازی های موتور سواری دیگر که در پیست های موتور سواری خاصی به مسابقه می پردازند، بازی Race the Traffic Moto مسابقه در لابلای ماشین ها صورت می گیرد.

از بین ماشین ها عبور کنید و از حریفتان پیشی بگیرید و گاز موتورتان را تا آخر بگیرید. در بازی Race the Traffic Moto تمام حریفان شما حرفه ای هستند، پس سعی کنید در برابر موتور سواران دیگر برای خودتان آبرو بخرید. از مدل های جهانی موتورها لذت ببرید. شما هم می توانید از موتورهای سفارشی استفاده کنید و هم می توانید موتورهای قدیمی کلاسیک را به خیابان ها بیاورید.

سرعت بگیرید و از کنار ماشین ها عبود کنید تا نیتروی شما پر شود، سپس از نیترو استفاه کنید تا به بالاترین سرعت ممکن برسید. با دانلود بازی Race the Traffic Moto دست فرمان خود را آزمایش کنید.

 
ویژگی ها:
- دارای سه حالت بازی
- ۶ موتور فوق العاده برای خریدن
- گیم پلی زیبا
- گرافیک سه بعدی (۳D)

دانلود بازی برای اندروید 4 , دانلود بازی شطرنج برای اندروید , دانلود بازی هازل برای اندروید  دانلود بازی baby hazel برای اندروید , دانلود بازی برای اندروید 44 2 , دانلود بازی شهرسازی برای اندروید

برای دریافت برنامه کلیک کنید
دانلود بازی line runner برای اندروید , دانلود بازی پیانو برای اندروید , دانلود بازی evoker برای اندروید


ویدیو : دانلود بازی Race The Traffic Moto برای اندروید