دانلود بازی PAC-MAN Friends برای iOS : در این بازی شما باید با حرکات حرفه ای ...


در این بازی شما باید با حرکات حرفه ای خود از مسیرهای مشخص شده عبور کرده و با جمع اوری آیتم ها و سکه های موجود برای نجات دوستان خود از شیطان تلاش کنید!



پادشا :
PAC-MAN Friends نسخه ی جدید از سری بازی های فوق العاده زیبا و سرگرم کننده ی پک من از استودیوی بازیسازی BANDAI NAMCO Games است که در دسترس عموم کاربران سراسر جهان قرار داده شد. در این بازی شما باید با حرکات حرفه ای خود از مسیرهای مشخص شده عبور کرده و با جمع اوری آیتم ها و سکه های موجود برای نجات دوستان خود از شیطان تلاش کنید! اگر از افراد دهه ی شصت باشید بدون شک با این بازی در کنسول های سگا و میکرو بازی کرده اید و اما ما امروز نسخه ی iOS آن، که دارای گرافیکی خیره کننده ی اچ دی است را برای شما قرار داده ایم تا خاطرات آن زمان را زنده کنید!

بازی PAC-MAN Friends ده ها مرحله ی بسیار چالش برانگیز و زیبا را شامل می شود و ان را به همه ی دوستداران بازی های پازلی و سرگرم کننده پیشنهاد می دهیم.

برخی از ویژگی ها:
- شامل ۹۵ مرحله ی بسیار مهیج با چالش های متعدد
- شامل ۸ دوستان منحصر به فرد برای نجات توسط بازیکن
- امکان رقابت با دیگر بازیکنان آنلاین جهانی و پاداش های روزانه
- دارای ۵ حالت مختلف کنترل با امکان انتخاب توسط بازیکن
- دارا بودن گرافیک خیره کننده اچ دی به همراه صداگذاری مهیج

توجه: این بازی 3.99 دلاری فقط به مدت یک هفته رایگان می باشد.

دانلود بازی برای کامپیوتر , دانلود بازی کلش اف کلنز برای کامپیوتر , دانلود بازی استراتژیک برای کامپیوتر  دانلود بازی زامبی برای کامپیوتر , دانلود بازی ترسناک برای کامپیوتر , دانلود بازی ماشین سواری برای کامپیوتر


لینک دانلود مستقیم از iTunes

دانلود بازی والیبال 2016 برای کامپیوتر , دانلود بازی برای xbox 360 , دانلود بازی captain america برای pc



ویدیو : دانلود بازی PAC-MAN Friends برای iOS