دانلود بازی GoodScanner Pro برای iOS : اگر به دنبال برنامه ای کاربردی و حرفه ...


اگر به دنبال برنامه ای کاربردی و حرفه ای در زمینه اسکن کردن از روی اسناد و فایل ها می باشید این برنامه نیاز شما را برطرف می کند. این برنامه آخرین تکنولوژی اکسن فایل های متنی و تصاویر به وسیله ی دوربین را در اختیار شما قرار می دهد.



پادشا :
اگر به دنبال برنامه ای کاربردی و حرفه ای در زمینه اسکن کردن از روی اسناد و فایل ها می باشید این برنامه نیاز شما را برطرف می کند. این برنامه آخرین تکنولوژی اکسن فایل های متنی و تصاویر به وسیله ی دوربین را در اختیار شما قرار می دهد. برنامه از سرورهای ابری گوگل درایو، باکس، دراپ باکس و... پشتیبانی می کند و می توانید پس اسکن فایل ها های به دست آمده را در سرورهای ابری ذکر شده آپلود کنید و یا برای دوستان خود ارسال کنید. این برنامه می تواند به راحتی بیش از ۲۰۰ نقطه در اینچ را پوشش دهد. برنامه در عرض یک ثانیه اطلاعات مورد نظر شما را اسکن می کند و ذخیره می کند و می توانید اندازه صفحه را به دلخواه خود انتخاب کنید. برنامه فاکتورها، رسیدها، کارت های کسب و کار، بلیط، دقیقه ملاقات، یادداشت های تخته سفید، مقالات روزنامه ها، قراردادها، کوپن های سفر دقیق مانند چهره اصلی اسکن می کند.

توجه: این برنامه 0.99 دلاری فقط برای مدت محدودی رایگان می باشد.

دانلود بازی برای کامپیوتر , دانلود بازی کلش اف کلنز برای کامپیوتر , دانلود بازی استراتژیک برای کامپیوتر  دانلود بازی زامبی برای کامپیوتر , دانلود بازی ترسناک برای کامپیوتر , دانلود بازی ماشین سواری برای کامپیوتر


لینک دانلود مستقیم از iTunes

دانلود بازی والیبال 2016 برای کامپیوتر , دانلود بازی برای xbox 360 , دانلود بازی captain america برای pc



ویدیو : دانلود بازی GoodScanner Pro برای iOS