دانلود بازی FL Commando برای اندروید : در بازی فوق تمامی مهارت های خودتان را ...


در بازی فوق تمامی مهارت های خودتان را به کار بگیرید و در مقابل طیف عظیمی از دشمنان بایستید و هیجانی وصف نشدنی را تجربه کنید! بله شما در نقش شخصیت اصلی بازی می بایستی انواع تفنگ ها را در دست بگیرید و با تیم خود مزدوران را شکست دهید.



پادشا :
همانطور که قبلا هم گفته بودیم استودیوی بازی سازی گلو در سال ۲۰۰۱ در سانفرانسیسکو بنا نهاده شد و تا به امروز در ۴ کشور مختلف دارای دفتر می باشد؛ این کمپانی بازی های بی نظیر خود را برای انواع سیستم عامل از جمله آیفون، آندروید، آمازون، ویندوز تلفن و گوگل کروم ارائه می دهد که تا کنون بازی های شگفت انگیزی را ارائه داده است و از ان ها می توان به Contract Killer 2 و Eternity Warriors اشاره نمود!

در بازی فوق تمامی مهارت های خودتان را به کار بگیرید و در مقابل طیف عظیمی از دشمنان بایستید و هیجانی وصف نشدنی را تجربه کنید! بله شما در نقش شخصیت اصلی بازی می بایستی انواع تفنگ ها را در دست بگیرید و با تیم خود مزدوران را شکست دهید و بهترین و مهیج ترین بازی اکشن و تفنگی را تجربه نمایید! در این بازی گرافیک اچ دی خیره کننده ی کنسول مانند، کنترلرهای دقیق و حرفه ای، تخریب های پیشرفته ی اف سی و صداگذاری عالی همگی دست به دست هم داده اند تا بهترین بازی تفنگی سوم شخص طراحی گردد!

برخی از ویژگی ها:
* شامل بودن +۴۰ ماموریت شگفت انگیز برای پیروزی و پیش بردن توسط بازیکن
* امکان بازی به صوت آنلاین با دیگر کاربران جهانی از طریق سیستم پیشرفته PVP
* بودن انواع تک تیر اندازها، تانک ها، هلیکوپتر، هواپیماهای بدون سرنشین و غیره برای منفجر کردن
* در دسترس بودن انواع سلاح های قدرتمند تفنگ ساچمه ای، تک تیرانداز، نارنجک، آر پی جی و غیره
* بودن انواع هواپیماهای بدون سرنشین و دیگر تجهیزات پیشرفته برای استفاده در جنگ و شکست دشمن
* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده ی کنسول مانند به همراه صداگذاری عالی هیجان انگیز

دانلود بازی برای اندروید 4 , دانلود بازی شطرنج برای اندروید , دانلود بازی هازل برای اندروید  دانلود بازی baby hazel برای اندروید , دانلود بازی برای اندروید 44 2 , دانلود بازی شهرسازی برای اندروید

برای دریافت برنامه کلیک کنید
دانلود بازی line runner برای اندروید , دانلود بازی پیانو برای اندروید , دانلود بازی evoker برای اندروید


ویدیو : دانلود بازی FL Commando برای اندروید