دانلود بازی Clash of Lords 2 برای اندروید : برخورد اعیان ۲ نسخه ی دوم از بازی ...


برخورد اعیان ۲ نسخه ی دوم از بازی فوق العاه زیبا و سرگرم کننده ی جنگ پادشاهان برای سیستم عامل اندوید می باشد که در سبک بازی های استراتژیک طراحی گردیده و تجربه یک بازی منحصر به فرد و بسیار جذاب را در اسمارت فون شما به ارمغان می اورد!



پادشا :
Clash of Lords 2 – برخورد اعیان ۲ نسخه ی دوم از بازی فوق العاه زیبا و سرگرم کننده ی جنگ پادشاهان برای سیستم عامل اندوید می باشد که در سبک بازی های استراتژیک طراحی گردیده و با دارا بودن گرافیک اچ دی بسیار عالی تجربه یک بازی منحصر به فرد و بسیار جذاب را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما به ارمغان می اورد! در نسخه ی دوم بازی نیز همانند ورژن قبلی می بایستی که یک امپراطوری قدرتمند را بسازید و با رهبری سربازان امپراطوری های دیگر را شکست دهید و سرزمین ان ها را تصاحب گردانید و رفته رفته قدرت خودتان را چندین برابر نمایید!

شما در نقش رهبر امپراطوری می بایستی که با جمع اوری مواد معدنی متعدد سرمایه ی خود را افزایش دهید و از سرمایه ی اندوخته ی خود برای ارتقای سرزمین و خرید تجهیزات مختلف بهره ببرید و با قدرتی بیش از پیش همه ی امپراطوری ها را سرنگون سازید و منحصر به فردترین امپراطوری را از ان خود گردانید.

برخی از ویژگی ها:
* امکان انتخاب اسب های مختلف برای فرستادن به نبردها
* امکان تشکیل یک امپراطوری قدرتمند از سربازان و سواره نظام ها
* بودن صدها دیوار، برج و ابزارهای متعدد برای ایجاد امپراطوری شما
* بازی به صورت آنلاین (از طریق اینترنت) و مقایسه امتیاز با کاربران جهانی
* دارا بودن گرافیک اچ دی بسیار عالی نسبت به حجم ناچیز خود!

دانلود بازی برای اندروید 4 , دانلود بازی شطرنج برای اندروید , دانلود بازی هازل برای اندروید  دانلود بازی baby hazel برای اندروید , دانلود بازی برای اندروید 44 2 , دانلود بازی شهرسازی برای اندروید

برای دریافت برنامه کلیک کنید
دانلود بازی line runner برای اندروید , دانلود بازی risen 3 titan lords برای pc , دانلود بازی پیانو برای اندروید


ویدیو : دانلود بازی Clash of Lords 2 برای اندروید