دانلود بازی Brothers In Arms 2 برای iOS : Brothers In Arms 2 یکی از زیباترین ...


Brothers In Arms 2 یکی از زیباترین بازی های اکشن می باشد که توسط کمپانی گیم لافت طراحی و به صورت رایگان عرضه گردیده است که شما را به نبردهای جنگ جهانی دوم خواهد برد. شما می توانید این بازی را در دو صورت داستانی و مولتی پلیر انجام دهید.



پادشا :
Brothers In Arms 2 یکی از زیباترین بازی های اکشن می باشد که توسط کمپانی گیم لافت طراحی و به صورت رایگان عرضه گردیده است که شما را به نبردهای جنگ جهانی دوم خواهد برد. شما می توانید این بازی را در دو صورت داستانی و مولتی پلیر انجام دهید. با جمع آوری کردن نشان های مختلف خواهید توانست از آنها در طول بازی برای بهره مندی از امکانات مختلفی نظیر سفارشی سازی کردن سربازتان یا خرید مدال استفاده نمایید. حالت مولتی پلیر بازی را می توان از طریق بلوتوث و دستگاه های محلی یا به صورت آنلاین و با بهره گیری از شبکه Wi-Fi انجام داد. بازی در جبهه های مختلفی از قبیل آلمان، شمال آفریقا، سیسیل، اقیانوس آرام و نرماندی انجام خواهد پذیرفت که هر یک زیبایی های خاص خود را دارا بوده و نبردهای جدید را برایتان فراهم می آورند .



دانلود بازی برای کامپیوتر , دانلود بازی کلش اف کلنز برای کامپیوتر , دانلود بازی استراتژیک برای کامپیوتر  دانلود بازی زامبی برای کامپیوتر , دانلود بازی ترسناک برای کامپیوتر , دانلود بازی ماشین سواری برای کامپیوتر


لینک دانلود مستقیم از iTunes

دانلود بازی والیبال 2016 برای کامپیوتر , دانلود بازی برای xbox 360 , دانلود بازی captain america برای pc



ویدیو : دانلود بازی Brothers In Arms 2 برای iOS