دانلود بازی Bad Piggies برای اندروید : Bad Piggies یکی از محبوب ترین و سرگرم ...


Bad Piggies یکی از محبوب ترین و سرگرم کننده ترین بازی های فکری اندروید می باشد که محصولی از کمپانی Rovio Mobile می باشد و با دارا بودن امتیاز ۴.۶ و دانلود هزاران بار در پلی استوری از پرطرفدارین بازی های فکری به شمار میرود.



پادشا :
Bad Piggies یکی از محبوب ترین و سرگرم کننده ترین بازی های فکری اندروید می باشد که محصولی از کمپانی Rovio Mobile (کمپانی ساخت بازی پرندگان عصبانی) می باشد و با دارا بودن امتیاز ۴.۶ و دانلود هزاران بار در پلی استوری از پرطرفدارین بازی های فکری به شمار میرود. خوک های بازی انگری برد به یکی از شخصیت های محبوب تبدیل شده بودند و رویو تصمیم گرفت که یک بازی جدید بر اساس این شخصیت های دوست داشتنی بسازد و نام آن را خوک های بد بگذارد!

وظیفه ی شما در این بازی این است که با ابزارهای در دسترس برای خوک ها ماشین هایی را بسازید و آن ها را به پرواز درآورید و ساعت ها خود را سرگرم سازید! این بازی به جذابیت بازی پرندگان عصبانی می رسد و آن را به تمام دوستداران بازی های فکری پیشنهاد می دهیم.

ویژگی ها:
* دارا بودن ۱۴۰ مرحله سرگرم کننده
* دارا بودن ۳۶ مرحله ی اضافی برای افراد دیگری که سه ستاره دریافت می کنند
* در اختیار قرار دادن +۳۶ ابزار برای ساختن موتورها، چتر، بالن و... توسط شما
* گرافیک عالی به همراه گیم پلی اعتیاد آور

دانلود بازی برای اندروید 4 , دانلود بازی شطرنج برای اندروید , دانلود بازی هازل برای اندروید  دانلود بازی baby hazel برای اندروید , دانلود بازی برای اندروید 44 2 , دانلود بازی شهرسازی برای اندروید

برای دریافت برنامه کلیک کنید
دانلود بازی line runner برای اندروید , دانلود بازی پیانو برای اندروید , دانلود بازی evoker برای اندروید

نسخه HD
دانلود بازی بیبی هازل برای اندروید , دانلود بازی تیروکمان دونفره برای اندروید , دانلود بازی marble legend برای اندروید


ویدیو : دانلود بازی Bad Piggies برای اندروید