دانلود بازی نینجای دست و پا چلفتی برای iOS : Clumsy Ninja یک بازی دوست داشتن ...


Clumsy Ninja یک بازی دوست داشتن برای کاربران محصولات اپل (آی‌فون، آی‌پادتاچ و آی‌پد) که ساعت ها با آن سرگرم باشند و از تعامل با این نینجای کوچک لذت ببرند. همان طور که از نام این بازی مشخص است، این نینجای دست‌وپا چلفتی و سر به هوا است و کاربر می تواند از خنگی او نهایت استفاده را ببرد.



پادشا: Clumsy Ninja یک بازی دوست داشتن برای کاربران محصولات اپل (آی‌فون، آی‌پادتاچ و آی‌پد) که ساعت ها با آن سرگرم باشند و از تعامل با این نینجای کوچک لذت ببرند. همان طور که از نام این بازی مشخص است، این نینجای دست‌وپا چلفتی و سر به هوا است و کاربر می تواند از خنگی او نهایت استفاده را ببرد.

دانلود بازی برای کامپیوتر , دانلود بازی کلش اف کلنز برای کامپیوتر , دانلود بازی استراتژیک برای کامپیوتر

پیش از معرفی این بازی باید بدانید این همان بازی است که در تابستان سال گذشته مسوولان اپل برای نمایش قدرت نسل پنجم آی‌پاد تاچ از آن استفاده کردند. البته در آن کنفرانس اعلام شد این بازی در پاییز (سال گذشته) عرضه خواهد شد. اما یک سال طول کشید و سرانجام چند روز پیش روانه فروشگاه اینترنتی اپل شد.

دانلود بازی زامبی برای کامپیوتر , دانلود بازی ترسناک برای کامپیوتر , دانلود بازی ماشین سواری برای کامپیوتر

کلامسی نینجا گوش به فرمان کاربر است و بی معطلی همه دستورات را اجرا می کند. البته همه ماجرا به این جا ختم نمی شود. این جنگاور چابک به هیچ عنوان بی ارزش نیست و فقط برای تفریح ساخته نشده است، بلکه مسوولیت شما این است تا مهارت های جنگی را به آموزش بدهید و بدن او را برای نبرد آماده کنید.

دانلود بازی والیبال 2016 برای کامپیوتر , دانلود بازی برای xbox 360 , دانلود بازی captain america برای pc

نینجا با هوش مصنوعی کار می کند و این تفاوت عمده آن با دیگر بازی های موجود در بازار است. از جمله تمرینات اولیه برای افزایش مهارت ها و توانایی های نینجا می توان مثلا به آموزش ضربه زدن، مشت زدن به کیسه های شنی یا دنبال مرغ و خروس رفتن اشاره کرد.

دانلود بازی شتاب در شهر 2 برای کامپیوتر , دانلود ترسناک ترین بازی جهان برای کامپیوتر , دانلود بازی برای اندروید 4

طراح و سازنده این بازی سرگرم کننده شرکت  NaturalMotion است که آن را حاصل سال ها تحقیق می داند. آنها برای طراحی واکنش های نینجا از یک سیستم شبیه سازی همزمان بدن انسان کمک گرفته اند که همین موضوع باعث می شود تا حرکات نینجا در جریان بازی بسیار واقعی به نظر برسند.

این اپلیکیشن بیش از 70 گزینه منحصربه فرد دارد. از جمله باید به کیسه های سوراخ کننده و جهش‌زا اشاره کرد. این بازی موقعت های بسیاری برای کشف، شخصیت های زیادی برای ملاقات، بازی های زیادی برای انجام و درخواست های زیادی برای اجرا دارد. کاربر می تواند لباس، کمربند و هدبند نینجا را به سلیقه شخصی تغییر دهد و عکس های آن را با دوستانش به اشتراک بگذارد.

دانلود بازی شطرنج برای اندروید , دانلود بازی هازل برای اندروید , دانلود بازی gold miner برای کامپیوتر

این بازی برای کودکان و بزرگسالان بسیار سرگرم کننده است. از جمله جذابیت های داخلی بازی باید به مسایل زیر اشاره کرد:

•    به دست و پاهای نینجا بادکنک وصل کنید تا در هوا معلق شود
•    او را قلقلک بدهید تا دیگر نتواند روی پاهایش بایستد
•    با هندوانه موجب وحشت و ترس او بشوید
•    در همه جا جست‌وجو کنید تا بتوانید وسایل جالب و هیجان انگیزی بیشتری پیدا کنید

لینک iTunes برای دانلود
دانلود بازی کبدی برای کامپیوتر , دانلود بازی baby hazel برای اندروید , دانلود بازی استراتژیک پارک آبی waterpark tycoon برای کامپیوتر


ویدیو : دانلود بازی نینجای دست و پا چلفتی برای iOS