دانلود بازی استراتژیک Waterpark Tycoon برای PC : یک بازی جدید و متفاوت در انتتظار ...


یک بازی جدید و متفاوت در انتتظار شماست، در بازی Waterpark Tycoon شما می توانید یک پارک آبی بسیار بزرگ درست کرده و آنجا را اداره کنید.           پادشا: یک بازی جدید و متفاوت در انتتظار شماست، در بازی Waterpark Tycoon شما می توانید یک پارک آبی بسیار بزرگ درست کرده و آنجا را اداره کنید. همان طور که گفته شد این بازی متفاوت استراتژیکی بوده و وظیفه بازیکن ساختن انواع ابزار های پارک آبی، بزرگ کردن منطقه و البته جلب رضایت مشتریان می باشد. همچنین شما می توانید این بازی را در ۲ حالت آزاد و مرحله ای بازی کنید. Waterpark Tycoon توسط شرکت معتبر astragon ارائه و در تاریخ ۲۴ می منتشر شده است.

دانلود بازی استراتژیک پارک آبی waterpark tycoon برای کامپیوتر , دانلود بازی استراتژیک برای کامپیوتر , دانلود بازی برای کامپیوتر

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP (SP3)/Vista/7/8
CPU: 2 GHz
Hard Drive: 250 MB
RAM: 512 MB
Graphics: Graphic card with 128 VRAM

DirectX: 9.0


تصاویری از محیط بازی:

دانلود بازی کلش اف کلنز برای کامپیوتر , بازی استراتژیک برای کامپیوتر , دانلود بازی زامبی برای کامپیوتر

دانلود بازی ترسناک برای کامپیوتر , دانلود بازی ماشین سواری برای کامپیوتر , دانلود بازی والیبال 2016 برای کامپیوتر

دانلود بازی برای xbox 360 , دانلود بازی captain america برای pc , دانلود بازی شتاب در شهر 2 برای کامپیوتر

پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 دانلود:     Direct Link


ویدیو : دانلود بازی استراتژیک Waterpark Tycoon برای PC