دانلود بازی استراتژیک Farm Fables برای PC : Farm Fables یک نوع بازی مدیریتی ...


Farm Fables یک نوع بازی مدیریتی است. که در نوع خوب بسیار سرم کننده و جالب می باشد. شما در این بازی با سبک جدیدی از مزرعه داری آشنا خواهید شد. در ابتدای بازی مزرعه ی شما کوچک است. و حیوانات کمی دارید. اما با بزرگ کردن حیوانات و فروش محصولات آنها مزرعه ی خود را مدرن تر و بزرگ تر خواهید نمود.           پادشا: Farm Fables یک نوع بازی مدیریتی است. که در نوع خوب بسیار سرم کننده و جالب می باشد. شما در این بازی با سبک جدیدی از مزرعه داری آشنا خواهید شد. در ابتدای بازی مزرعه ی شما کوچک است. و حیوانات کمی دارید. اما با بزرگ کردن حیوانات و فروش محصولات آنها مزرعه ی خود را مدرن تر و بزرگ تر خواهید نمود.

و حیوانات خود را ارتقا خواهید داد. و بر امتیاز خود خواهید افزود. در این بازی سرعت عمل و داشتن تجربه نقش کلیدی دارد. به عنوان مثال باید بدانید در چه زمانی محصول خود را بفروشید یا در چه زمانی علوفه حیوانات خود را فراهم سازید. شما در هنگام بازی در موقیت های مختلفی قرار خواهید گرفت در زمان های بارانی ،برفی ،آفتابی و … که باید با مدیریت خوب حیوانات خود را زنده نگه دارید. حال نسخه جدید این بازی با مراحل، مدها و ویژگی های جدید عرضه شده است! این نسخه از بازی که با نام Strategy Enhanced عرضه شده دارای نسخه اصلی بازی، ۹۲مرحله با ۱۸ مرحله ویژه جدید، بخش رقابت با دوستان و استفاده از ۳۵ جایزه در یک مرحله برای شش ستاره ای شدن می باشد.

دانلود بازی استراتژیک برای کامپیوتر , دانلود بازی استراتژیک پارک آبی waterpark tycoon برای کامپیوتر , دانلود بازی برای کامپیوتر

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP/Windows Vista/Windows 7/Windows 8
CPU: 1.0 GHz
RAM: 512 MB
DirectX: 9.0
Hard Drive: 229 MB

تصاویری از محیط بازی:

   دانلود بازی کلش اف کلنز برای کامپیوتر , بازی استراتژیک برای کامپیوتر , دانلود بازی زامبی برای کامپیوتر

دانلود بازی ترسناک برای کامپیوتر , دانلود بازی ماشین سواری برای کامپیوتر , دانلود بازی والیبال 2016 برای کامپیوتر

 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 دانلود:    Direct Link


ویدیو : دانلود بازی استراتژیک Farm Fables برای PC