دانلود اپلیکیشن چیدانه برای اندروید : شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید ...


شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید تغییر کوچکی در منزل یا محل کار خود ایجاد کنید. یا برای بازسازی یا ساخت ویلا و خانه رویایی خود به دنبال شرکت حرفه ای و قابل اعتماد بگردید.



پادشا :
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید تغییر کوچکی در منزل یا محل کار خود ایجاد کنید. یا برای بازسازی یا ساخت ویلا و خانه رویایی خود به دنبال شرکت حرفه ای و قابل اعتماد بگردید. یا ندانید که صندلی اوپن مورد علاقه تان برای گوشه آشپزخانه را کجا می توانید پیدا کنید!

چیدانه محلی برای دیدن عکس پروژه های دکوراسیون و معماری شرکت های مختلف ایرانی، مشاهده محصولات متنوع موجود در بازار و ارتباط با سازندگان وفروشندگان آن ها است. جایی برای پیدا کردن طراحی های مورد علاقه تان و انتخاب مناسب ترین افراد برای پروژه شما

از طریق اپلیکیشن چیدانه می توانید:
✓ اطلاعات مربوط به پروژه های شرکت های ایرانی و ایده های کوچک و بزرگ برای بازسازی و طراحی دکوراسیون داخلی را ببینید، ایده بگیرید، طراحان و سازندگان ایرانی را بشناسید و با آنها ارتباط برقرار کنید.
✓ عکس های پروژه های برجسته اهالی فن و شرکت های ایرانی را ببینید، از آنها ایده بگیرید و با طراحان و سازندگان آنها ارتباط برقرار کنید.
✓ مجموعه ای از اهالی فن و  شرکت های فعال در حوزه معماری و دکوراسیون، ساختمانی، تاسیساتی و فروشندگان کالا و اثاثیه در سراسر ایران را با نمونه کارها، شرح فعالیت ها و تجارب و اطلاعات تماس آنها مشاهده و از خدمات و محصولات آنها استفاده کنید.
✓ کالاهای مورد علاقه خود را از بین کالاهای متنوع با اطلاعات دقیق ببینید و برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر با فروشندگان رسمی آنها تماس بگیرید.

دانلود اینستاگرام برای اندروید , دانلود اپلیکیشن اندروید , دانلود فلش پلیر برای گوگل کروم اندروید  دانلود برنامه اینستاگرام برای اندروید , دانلود برنامه برای اندروید , دانلود adm برای اندروید

برای دریافت برنامه کلیک کنید
دانلود بارکد خوان برای اندروید , دانلود آنتی ویروس برای اندروید , دانلود برنامه ریکاوری برای اندروید


ویدیو : دانلود اپلیکیشن چیدانه برای اندروید