دانش‌آموزان و دانشجویان سوالات تحصیلی خود را از خانه مشاوره تلفنی ایرانیان بپرسند :



خانه مشاوره تلفنی تحصیلی ایرانیان , علل افت تحصیلی دانش آموزان , افت تحصیلی دانش آموزان

 
خانه مشاوره تحصیلی تلفنی ایرانیان که از شرکت‌های فعال در زمینه مشاوره تحصیلی تلفنی در مقاطع دبیرستان، كنكور، كارشناسی ارشد و دكترا به شمار می‌آید، گزارش فعالیت‌ها و دستاوردهای خود در سه ماهه سوم سال 94 را اعلام کرد که حضور موفق در بین مدارس و دانش‌آموزان كشور و رونمایی از خدمات نوین آموزشی توسط رتبه‌های برتر كنكور و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های تهران از مهم‌ترین این اقدامات بوده‌اند.

به گزارش روابط عمومی خانه مشاوره تحصیلی تلفنی ایرانیان، سیدمصطفی نظركرده، مدیرعامل و بنیانگذار این شرکت در زمینه اهم موفقیت‌ها و دستاوردهای آن در سه ماهه سوم امسال گفت: «امید است که با تلاش كارگروه خانه مشاوره تمامی دانش‌آموزان در سراسر ایران تحت پوشش مشاوره تلفنی خانه مشاوره درآیند و دیگر هیچ دانش‌آموزی در هیچ كجای این كشور به دلیل عدم گرفتن مشاوره تحصیلی و برنامه‌ریزی درسی از درس خواندن و پیشرفت تا رسیدن به قله‌های موفقیت خویش و استقلال علمی و عملی كشور عزیزمان بازنماند».


وی در زمینه مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده برای دسترسی به این اهداف افزود: «كارگروه خانه مشاوره با حضور جمعی از اساتید مشاوره تحصیلی و برنامه‌ریزی درسی كه همگی فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های برتر تهران هستند درصددند كه روش‌های نوین آموزش با ساده‌ترین امكان در اختیار دانش‌آموزان و دانشجویان اقصی نقاط كشور عزیزمان قرار گیرد».


به گفته سید مصطفی نظركرده، این شرکت در سه ماهه آخر امسال قصد دارد با گردهمایی مشاورین برجسته و دبیران ممتاز كشور به اهدافی چون مشاوره تحصیلی تلفنی، برگزاری همایش‌های مشاوره‌ای و درسی در تمام نقاط كشور و همچنین ارائه خدمات نوین آموزشی همچون مشاوره آنلاین، نرم‌افزارهای مجازی جهت تسهیل در امر مشاوره تحصیلی و برنامه‌ریزی درسی دست یابد و در این راستا اقدام به معرفی روش‌های نوین آموزشی خواهد کرد.

 

بررسی علل افت تحصیلی دانش آموزان , راه کارهایی برای افزایش انگیزه تحصیلی در دانش آموزان , نقش معلم در پرورش انگیزه تحصیلی دانش آموزان


خانه مشاوره تحصیلی ایرانیان قصد دارد در سه ماه آخر امسال به اهدافی چون مشاوره تحصیلی تلفنی، برگزاری همایش‌های مشاوره‌ای و درسی در تمام نقاط كشور و همچنین ارائه خدمات نوین آموزشی همچون مشاوره آنلاین، نرم‌افزارهای مجازی جهت تسهیل در امر مشاوره تحصیلی و برنامه‌ریزی درسی دست یابد.


خانه مشاوره تحصیلی تلفنی ایرانیان در راستای خدمات نوین آموزشی و مشاوره‌ای آماده مشاوره تحصیلی به صورت تلفنی برای تمامی دانش‌آموزان در سراسر كشور است و دانش‌آموزان و دانشجویان می‌توانند تمامی سوالات خود را با شماره 9099071013 از تلفن ثابت بدون گرفتن كد در سراسر كشور هرروزه از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل از مشاوران و متخصصان زبده خانه مشاوره بپرسند.


همچنین علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انتخاب رشته، مشاوره تحصیلی و امریه سربازی می‌توانند به وب‌سایت شرکت به آدرس www.khanemoshavere.com

مراجعه کنند.


اضافه می نماید شما هم وطنان عزیز می توانید در كانال تلگرام خانه مشاوره عضو شده و از اخبار و اطلاعات آن بهره مند شوید. برای عضویت در كانال تلگرام خانه مشاوره  لینك  را https://telegram.me/khanemoshavere_bot كلیك كرده و گزینه start  را بزنید.

 


ویدیو : دانش‌آموزان و دانشجویان سوالات تحصیلی خود را از خانه مشاوره تلفنی ایرانیان بپرسند