دانش‌آموزان موشك‌های آبی... :   دانش‌آموزان موشك‌های آبی را به هوا پرتاب ...



 


دانش‌آموزان موشك‌های آبی را به هوا پرتاب كردند

 

 

دانش آموزان , تغذیه دانش آموزان , ثبت نام دانش آموزان

 

 

نخستین مسابقه دانش‌آموزی پرتاب موشك‌های آبی با مشاركت تیم‌های دانش ‌آموزی مقطع راهنمایی ، دبیرستان در محل پژوهش ‌سرای آفرینش منطقه ۴ تهران برگزار شد.

 


در این رقابت كه دوم اردیبهشت و با حضور ۵ تیم پسران و ۱۲ تیم دختران برگزار شد ، شركت كنندگان در دو بخش ارائه گزارش فنی و پرتاب موشك آبی به رقابت پرداختند.

 


كارشناس هوا فضای آموزش و پرورش منطقه ۴ تهران گفت: در این مسابقه كه توسط گروه هوا فضای لوتوس و با همكاری انجمن هوا فضای آفرینش برگزار شد ، دانش‌ آموزان برگزیده مدارس راهنمایی و دبیرستان منطقه ۴ تهران در گروه‌های تیمی ۲ الی ۶ نفره، پروژه پرتاب موشك بر مبنای اصول پایه‌ای علم حركت و فیزیك را تمرین كردند.

 


وی افزود: هدف از این رقابت علمی ، شناسایی و بسترسازی برای خلاقیت و نوآوری دانش‌آموزان ، تلاش جهت تمرین كارهای علمی تیمی و تغییر شیوه‌های سنتی آموزشی كشور و نیز ایجاد باور مبنی بر تأمین امنیت فضایی آینده كشور در میان نوجوانان و جوانان بوده است.

 


لاهوتی اظهار داشت: در مراحل مقدماتی گزینش تیم‌های شركت كننده پس از برگزاری جلسات توجیهی و ارزیابی گروه‌ها، در مجموع ۱۷ تیم دانش‌آموزی دخترانه و پسرانه به مرحله نهایی راه یافتند كه پس از برگزاری این مرحله، تیم‌های «گلادیاتور» به سرپرستی علیرضا انتظاری ، «گنجینه» به سرپرستی محمد احسان عرفانیان و «جهان گسترده» به سرپرستی آیدا نظری، به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را كسب كردند.... /  جام‌جم آنلاین

 


ویدیو : دانش‌آموزان موشك‌های آبی...