دانش‌آموزان روزی یك ساعت ورزش كنند : مقامات بهداشتی در آمریكا هشدار دادند با ...


مقامات بهداشتی در آمریكا هشدار دادند با وجود توصیه‌های مكرر، دانش آموزان به اندازه كافی ورزش نمی‌كنند و تحرك و فعالیت بدنی مناسبی ندارند. این مقامات با استفاده از اطلاعات مربوط به بررسی ملی تغذیه و فعالیت بدنی در جوانان و یك مطالعه دیگر از سوی مركز كنترل و پیشگیری امراض آمریكا، به آمار فوق دست یافته‌اند.

این گزارش كه در هفته نامه «تحرك و مرگ و میر» متعلق به مركز كنترل و پیشگیری امراض آمریكا منتشر شده حاكیست نوجوانان و جوانان نیاز دارند كه روزانه حداقل یك ساعت فعالیت بدنی داشته باشند یا حداقل سه روز در هفته فعالیت‌های كشش عضلانی را انجام دهند تا سلامت جسمی آنها تامین شود.

به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس، این بررسی‌ها نشان می‌دهد كه از بین نوجوانان دانش‌آموز در آمریكا، 3/15 درصد فعالیت‌های نرمشی، 51 درصد فعالیت‌های كشش عضلانی و 2/12 درصد هر دو گروه از تمرینات را انجام می‌دهند اما با این وجود كارشناس بهداشتی در این كشور معتقدند كه نوجوانان آمریكایی به اندازه كافی تحرك و فعالیت جسمی ندارند.

این گزارش می‌افزاید: دانش آموزان دختر و بزرگتر و همچنین دانش آموزان چاق نیز خیلی كمتر از میزان توصیه شده تحرك دارند و بنابراین بیشتر كیفیت زندگی و سلامت خود را بویژه در سنین بالاتر به خطر می‌اندازند.

منبع : Salamatnews.com
باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir


ویدیو : دانش‌آموزان روزی یك ساعت ورزش كنند