دانشگاه بابانوئل‌ها! + تصاویر : برخی بابانوئل‌ها کارشان را بسیار جدی می‌گیرند، ...



برخی بابانوئل‌ها کارشان را بسیار جدی می‌گیرند، بنابراین برای تقویت مهارت‌هایشان به دانشگاه می‌روند.

اجساد بدون سر در دانشگاه موصل عراق تصاویر , دانشگاه تهران , دانشگاه پیام نور

باورتان بشود یا نه بابانوئل حرفه‌ای بودن کار دشواری است. فقط بحث پوشیدن لباس قرمز، گذاشتن ریش مصنوعی و درآوردن صدای هو...هو...هو آن هم به بهترین شکل ممکن نیست. درواقع برخی بابانوئل‌ها کارشان را بسیار جدی می‌گیرند؛ بنابراین برای تقویت مهارت‌هایشان به دانشگاه می‌روند.

 

دانشگاه الزهرا , دانشگاه خوارزمی , دانشگاه شریف


بله! دانشگاه بابانوئل‌ها واقعیت دارد. این برنامه‌ی آموزشی تابستان هرسال به مدت 4 روز در «نوئر پُل»، دفتر شرکت برنامه‌های  نوئر در کلرادو برگزار می‌شود. این شرکت تیمی 70 نفره از بابانوئل‌های خودش را استخدام می‌کند و آموزش می‌دهد. در این مرکز به بابانوئل‌ها آموزش می‌دهند که چگونه جلوی دوربین بایستند، با رسانه‌های اجتماعی برخورد کنند، چگونه با کودکی روی زانوی خود بنشینند، چه عکس‌العملی در برابر خواسته‌های غیرواقعی کودکان برای کریسمس نشان دهند و چگونه در ایام تعطیلات سالم و سرحال باشند.

 دانشگاه امیرکبیر , دانشگاه امام صادق , دانشگاه آزاد شیراز


جودی نوئر رئیس این شرکت می‌گوید: دانشگاه بابانوئل الهام‌بخش قلب بابانوئل‌هاست. ازاین‌رو این دانشگاه اصول اخلاقی را به بابانوئل‌ها آموزش می‌دهد. البته ثبت‌نام در این دانشگاه کار آسانی نیست چراکه این مردان به‌عنوان نماینده ما با کودکان و مشتریانمان سروکار دارند. بنابراین باید یک وجه تمایز از دیگران داشته باشند. پیشینه‌ی هر داوطلب پیش از ورود به مرکز دقیق بررسی می‌شود و مصاحبه‌های متعددی را نیز باید پشت سر بگذارند. البته سابقه هنرپیشه‌ها، معلمان مدارس، سازندگان اسباب‌بازی، مشاور کودکان و افراد باتجربه بررسی نمی‌شود. در ضمن توانایی صحبت به چند زبان مختلف و داشتن سری پر از موهای سفید هم ضروری ست. درواقع 96 درصد بابانوئل‌های حرفه‌ای نوئر خودشان به‌صورت طبیعی ریش دارند.

میزان پرداختی به بابانوئل‌ها هم بر اساس میزان تجربه‌، محل کار ، تعداد سنواتی که با سازمان همکاری می‌کنند و مسائلی ازاین‌دست تعیین می‌شود.

 

 اخبار  گوناگون  - باشگاه خبر نگاران


ویدیو : دانشگاه بابانوئل‌ها! + تصاویر