دانشمندی که نه وجدان دارد نه انسانیت/ حالت تهوع قاضی پس از دیدن فیلم تجاوز به دختر 2 ساله + عکس :



فیلم تجاوز به دختر 18 ساله در باغ , فیلم برداری از تجاوز جنسی به دختر 15 ساله , فیلم تجاوز به دختر

یک دادگاه پس از دیدن فیلم ویدئویی زننده، از مرد داروسازی که از خود در حال تجاوز به دختر 2 ساله فیلم گرفته بود، او را برای 15 سال زندانی کرد...

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، "جرمی اکتچ " 30 ساله که یک داروساز است، با سوء استفاده از دانسته های دارویی خود، قرصی با خاصیت مخدر به یک دختر 2 ساله خوراند و سپس از این کودک سوء استفاده جنسی کرده و تمام این تجاوز را  با یک دوربین فیلم برداری ثبت و ضبط کرد.

"اکتچ" بعد از اینکه ،نامزد وحشت زده اش به بیماری های جنسی او شک کرده و فیلم و تصویر های منزجرکننده ای از تجاوز او به یک دختر 2 ساله را در هارد کامپیوترش که در چمدانی پنهان شده بود پیدا کرد، دستگیر شد.

این فیلم نشان می دهد که او دوربینی را در یک اتاق تنظیم کرده و دختر 2 ساله ای را که با دادن مواد مخدر مطیع خود کرده و در این عمل پست و غیر انسانی شریک کرده بود.

قاضی "هیلاری مانلی" از دادگاه منچستر انگلیس بعد از دیدن این فیلم  زننده 55 دقیقه ای در دفتر کار خود دچار شوک و تهوع شده و دادگاه را به 2 ساعت عقب انداخت!

این فیلم به قدری وحشتناک بود که قاضی 48 ساله در حالی که با صورت رنگ پریده به جلسه دادگاه بازگشت و تلاش کرد تا کلماتی را از دهانش خارج کند اما مجددا دهانش را می بست.بعد از مدتی او با صدایی گرفته شروع به صحبت کرد.

او بیان کرد: این ضروری بود تا فیلم را شخصا ببینم چرا که در دیدن ،یک قاضی می تواند به طور واضح بفهمد چه اتفاقی رخ داده است و چه حکمی باید بدهد. هیچ توصیفی در ارتباط با این ارتکاب جرم وحشتناک نمی توان داشت.

خانم قاضی مانلی خطاب به متهم "اکتچ" گفت:عمل قبیح تو کاری غیر انسانی است.مخرب تر و وحشتناک تر این است که تو انقدر برروی دختر 2 ساله کنترل داشتی که او را به شرکت در این عمل شرورانه و کارهای دیگر وادار کردی.

او افزود: ما نمی دانیم چطور بچه به این کوچکی ساکت مانده و حرفی نزده است. سکوت این دختر و فرمانبرداری او از متهم  بسیار مخرب است."اکتچ" مانند عروسکی این دختر 2ساله را وادار به همه کارهای شیطانی که می خواسته کرده است.

این قاضی در ادامه بیان کرد: این دختر 2 ساله برای آزمایش های تشخیص مواد مخدر بسیار کوچک است.رنجی که این دختر تحت تاثیر مواد مخدر و تجاوز و پیامد های بعد از ان متحمل شده ، غیر قابل توصیف است.

این قاضی به خبرگزاری ها گفت: او به عنوان یک فرد تحصیل کرده از دانسته های پزشکی خود برای اهداف کثیفش سوء استفاده کرده .او یک مریضی غیر طبیعی نسبت به کودکان دارد.

در جلسه ابتدایی دادگاه، دایه این دختر قربانی که والدین خود را از دست داده است،از اختلالات ناگهانی رفتاری این کودک گفت.

مامور پرونده گفت:این فیلم مشخص می کند که متهم به عنوان یک داروساز مواد مخدری به دختر بچه داده تا او را به اطاعت بی چون و چرا از خودش وادار کند.

"اکتچ"  شیطان صفت به اتهام تجاوز از قبل برنامه ریزی شده و خوراندن مواد مخدر به یک کودک 2 ساله و آسیب زدن به او مجرم درجه اول خوانده و به 15 سال زندان محکوم شد.

کاراگاه "کالین لارکین" از پلیس منچستر بیان کرد:  با مجبور شدن به تماشای این فیلم غیر انسانی متوجه شدم که این تصاویر بدون شک بیمارگونه ترین و زننده ترین تصویر هایی است  که هر کس می تواند در زندگی اش دیده باشد.

او افزود: من نمی توانم شرح دهم که این مرد پست چه اقدامات کثیفی برروی دختر 2 ساله بی گناهی که حتی نمی دانست چه اتفاقی دارد برایش می افتد و نمی توانست مبارزه کند و حتی هیچ دفاعی از خود نداشت، مرتکب شده است.

او در ادامه بیان کرد:این فیلم ثابت می کند که "اکتچ" از قبل برنامه ریزی کرده که چه کاری باید انجام دهد و او این تجاوز را نه یک بار بلکه چندین بار برروی دختر بچه بی گناه انجام داده است که نشان می دهد این مرد مطلقا عاری از هر گونه وجدان و انسانیت است.این مرد پست لایق هر ثانیه از این 15 سال زندانی است. 

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو : دانشمندی که نه وجدان دارد نه انسانیت/ حالت تهوع قاضی پس از دیدن فیلم تجاوز به دختر 2 ساله + عکس