دام دختر سارق و همدستانش ‏برای مهندس جوان ‏! : دام دختر سارق و همدستانش ‏برای ...



دام دختر سارق و همدستانش ‏برای مهندس جوان ‏

دختر 18ساله پس ‏از آشنایی با مهندس جوان او را ‏به محلی کشاند که دام بزرگی در ‏آنجا برایش پهن کرده بود.

 

 برهنه شدن دختر جوان درخیابان برای فرار از تجاوز عکس  , کادو برای دختر , مرگ دختر جوان در مترو شادمان

 

به گزارش همشهری او با ‏اجیر کردن چهار مرد، مهندس جوان ‏را ربود و نقشه سرقت و اخاذی از ‏او را عملی کرد. ‏بامداد 11تیر‌ماه سال‌جاری مرد ‏جوانی به کلانتری 114 غیاثی ‏رفت و مدعی شد که چند مرد ‏پس از ربودن او، اموالش را به ‏سرقت برده‌اند. ‏او در توضیح ماجرا گفت: چند ‏وقت پیش با دختر جوانی به نام ‏رویا آشنا شدم. وی مدعی شد که ‏در یک کارگاه کار می‌کند و از ‏من خواست که برایش یک کار ‏مناسب پیدا کنم تا دیگر مجبور ‏نباشد به آن کارگاه برود. چند ‏روزی از آشنایی ما می‌گذشت تا ‏اینکه یک روز با من تماس گرفت ‏و قرار ملاقات گذاشت.

 

من هم ‏قبول کردم و به محل قرار در ‏جنوب شرق پایتخت رفتم. وقتی ‏رویا سوار ماشینم شد ناگهان چهار ‏جوان که سوار بر موتورسیکلت ‏بودند به سمت من حمله کردند و ‏با تهدید سوار ماشینم شدند. آنها ‏حتی موتورشان را در محل جا ‏گذاشتند و یکی از آنها بعد از ‏اینکه موتور را با زنجیر به میله‌ای در کنار خیابان بست، به ‏سرعت سوار ماشینم شد و پس از ‏اینکه چاقویش را زیر گلویم ‏گذاشت خواست که حرکت کنم. ‏آنها در بین راه ‏موبایل، کارت سوخت، مدارک و ‏کارت عابر بانکم را سرقت و ‏به زور مجبورم کردند که رمز آن ‏را هم در اختیارشان قرار دهم. ‏من هم از ترس جانم به حرفشان ‏گوش کردم و دقایقی بعد ‏خواستند مقابل یک بانک توقف ‏کنم. ‏

 

شاکی ادامه داد: یکی از آنها از ‏ماشین پیاده شد و از حسابم پول ‏برداشت کرد. پس از آن سارقان ‏دوباره از من خواستند ‏که به حرکت ادامه دهم تا اینکه ‏به یک مغازه رسیدیم. آنها می‌‏خواستند با استفاده از کارت ‏عابربانک از مغازه خرید کنند که ‏در این هنگام از فرصت استفاده ‏کردم و از ماشین پیاده شدم و پا ‏به فرار گذاشتم.

 

بعد از شکایت مهندس جوان ‏پرونده در اختیار قاضی نصرتی، ‏بازپرس شعبه هفتم دادسرای ‏جنایی تهران قرار گرفت و از ‏همان زمان عملیات پلیسی برای ‏دستگیری متهمان فراری آغاز ‏شد. مأموران در نخستین اقدام به همراه شاکی پرونده به ‏همان محلی رفتند که سارقان ‏گروگانگیر موتورشان را با زنجیر ‏به یک میله آهنی بسته بودند. ‏موتورسیکلت آنها هنوز در همان ‏مکان بود و مأموران این محل را ‏زیرنظر گرفتند. دقایقی بعد ‏سارقان که برای بردن موتورشان ‏به محل رفته بودند در محاصره ‏پلیس قرار گرفتند و به همراه ‏دختر جوان که همراهشان بود ‏دستگیر شدند. ‏

 

انتقام‌جویی

با انتقال متهمان به اداره آگاهی، ‏آنها به ربودن شاکی و سرقت ‏اموال او اعتراف کردند و صبح ‏دیروز در دادسرای جنایی تهران ‏در برابر قاضی نصرتی قرار ‏گرفتند. ‏ در این میان دختر 18ساله گفت: ‏چند‌ماه پیش سوار خودروی ‏شاکی شدم. رفتارش طوری بود ‏که گمان کردم پولدار است. برای ‏همین، موضوع را با همکارم میلاد ‏در میان گذاشتم. او هم تصمیم ‏گرفت با کمک دوستانش از این ‏مرد سرقت کنند. ‏ میلاد و ‏دوستانش از من خواستند که با ‏مهندس جوان تماس بگیرم و قرار ‏ملاقات بگذارم. من هم قبول کردم ‏و وقتی او به سر قرار آمد، آنها وی ‏را ربودند.

 

‏ اظهارات رویا در حالی بیان می‌‏شد که یکی از متهمان حرف‌های ‏او را دروغ خواند و گفت: ماجرای ‏دیگری در میان است. رویا، من و ‏‏سه نفر دیگر را اجیر کرد تا از ‏مهندس انتقام بگیرد. نقشه ‏سرقتی در میان نبود. من و ‌رویا ‏در یک کارگاه کار می‌کنیم و ‏همکار هستیم. او چند وقت پیش ‏به من گفت که با یک پسر جوان ‏آشنا شده اما به‌دلیل مزاحمت‌‏هایش می‌خواهد از او انتقام ‏بگیرد. برای همین این نقشه را ‏کشید و از من خواست تا هر طور ‏شده آن را عملی کنم.

 

من و ‏دوستانم فقط برای گرفتن زهر‏چشم از آقای مهندس این نقشه را ‏اجرا کردیم و این دستور‌ رویا بود، ‏نه نقشه ما. آن روز وقتی شاکی به ‏محل قرار آمد به او حمله کردیم و ‏فقط می‌خواستیم وی را بترسانیم ‏اما نمی‌دانم چطور شد که اموالش ‏را هم سرقت کردیم!

‏به گزارش همشهری، قاضی نصرتی ‏بعد از شنیدن اظهارات متهمان، برای ‏رویا و چهار همدستش به اتهام ‏مشارکت در آدم‌ربایی و سرقت، ‏قرار قانونی صادر کرد و آنها راهی ‏بازداشتگاه شدند./همشهری


ویدیو : دام دختر سارق و همدستانش ‏برای مهندس جوان ‏!