داماد حجازی از دست قلعه نویی در رفت : سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن گویا به علت ...


سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن گویا به علت عدم رویارویی با امیر قلعه‌نویی به جایگاه VIP ورزشگاه شهر قدس رفت. خبرگزاری فارس: دیدار تیم‌های فوتبال راه‌آهن و تراکتورسازی در چارچوب هفته هیجدهم لیگ برتر عصر امروز از ساعت 14 و 30 دقیقه در ورزشگاه شهر قدس در حضور حدود 2 هزار هوادار آغاز شد.

* هواداران تراکتورسازی با به همراه داشتن بادکنک‌های قرمز رنگ مشغول تشویق تیم‌شان هستند. جمعیت آنها که حدود 2 هزار نفر است، در حال اضافه شدن است و همچنان هواداران به ورزشگاه می‌آیند.

* سعید رمضانی سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن در جایگاه VIP حضور پیدا کرده است. با وجود اینکه گفته می‌شد وی قراردادی با راه‌آهن امضا نکرده، رمضانی در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر اینکه آیا قراردادی امضا کرده یا خیر، گفت: من قراردادم را امضا کردم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد. وی در مورد اینکه گفته می‌شود به خاطر عدم رویارویی با امیر قلعه‌نویی روی نیمکت نرفته،‌تاکید کرد در این باره صحبت نمی‌کنم و بگذارید مسائل را مطرح کنم. هم اکنون قصد صحبت ندارم و پس از بازی صحبت خواهم کرد. در لیستی که در اختیار خبرنگاران قرار داده شده نام حمیدرضا منوچهری سرپرست سابق این تیم به عنوان سرپرست راه‌آهنی‌ها در این دیدار عنوان شده است.

* محسن فروزان دروازه‌بان راه‌آهن پیش از آغاز بازی به سمت امیر قلعه‌نویی سرمربی سابق خود رفت و با او خوش و بش کرد.

* سعید عباسی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی و کوروز مربی تیم ملی فوتبال در جایگاه VIP حضور دارند.

* محمدرضا اخباری دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی پس از حضورش در تیم امید امروز درون دروازه تبریزی‌ها قرار گرفته بود.

* مهدی تارتار و امیر قلعه‌نویی از همان ابتدای بازی در کنار خط نکات لازم را به بازیکنان‌شان گوشزد می‌کنند.

* فرزاد حاتمی از تراکتورسازی هم به سمت مهدی تارتار رفت.


ویدیو : داماد حجازی از دست قلعه نویی در رفت