دالتون شرور، سرانجام مرتکب جنایت شد :   اخبار حوادث - دالتون شرور، سرانجام ...



جنایت , جنایت داعش , برادران دالتون

 

اخبار حوادث - دالتون شرور، سرانجام مرتکب جنایت شد

جوان شروری که با مزاحمت‌های خود برای مردم قزوین از آنها سلب آسایش کرده بود، به اتهام قتل یک جوان شهرستانی بازداشت شد.

به گزارش جام جم، از مدتی پیش و در پی چند فقره شکایت مردمی در ارتباط با شرارت های جوانی به نام علی (معروف به دالتون) که با همدستی برادرانش از مردم محله دباغ در شهرستان قزوین سلب آسایش کرده بود، موضوع با دستور قاضی صادقی، دادستان این شهر در دستور کار ماموران قرار گرفت و برادران دالتون به اتهام شرارت بازداشت و روانه زندان شدند.

با محاکمه متهمان معلوم شد آنها با ضرب و جرح افراد سالخورده در چند مرحله نیز زنان را نیز مورد حمله قرار داده و هنگام دستگیری نیز یکی از ماموران را با قمه زخمی کرده بودند که حکم قانونی برای آنها صادر و دالتون ها به زندان محکوم شدند.

پس از گذشت چند سال از زمان محکومیت برادران دالتون و جلب رضایت شاکیان، آنها از زندان آزاد شدند و بار دیگر شرارت های خود را در محله های مختلف قزوین از سر گرفتند.

بنابر این گزارش چند روز پیش ماموران از درگیری میان علی، سرکرده باند دالتون ها با یک جوان شهرستانی اطلاع یافته و با عزیمت به محل متوجه شدند، جوان مجروح به بیمارستان انتقال یافته و متهم شرور نیز از محل متواری شده است.

در حالی که تحقیق در این زمینه ادامه داشت ماموران اطلاع یافتند جوان مجروح به علت شدت جراحات در بیمارستان جان باخته است.

با گزارش موضوع به قاضی ویژه قتل دادسرای قزوین، پرونده در دستور کار ماموران آگاهی قرار گرفت و با سرنخ هایی که از این پرونده به دست آمد، متهم فـــراری در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

متهم در تحقیقات گفت: پس از اختلاف مالی با جوان شهرستانی که از دوستانم بود، با هم درگیر شدیــم و او را به قتل رساندم.

با اعتراف متهم دستور بازداشت موقت وی صادر و دالتون جنایتکار این بار به اتهام قتل روانه زندان شد.
اخبار حوادث - جام جم

 


ویدیو : دالتون شرور، سرانجام مرتکب جنایت شد