داغی که بر دل «بنیامین» نشست : بنیامین بهادری سال سختی را پشت سر گذاشت چراکه ...


بنیامین بهادری سال سختی را پشت سر گذاشت چراکه اتفاق دردناک‌ فوت همسرش در یک تصادف رانندگی باعث شد او و دختر کوچکش «بارانا» تنها بمانند. خبرگزاری مهر: بنیامین بهادری سال سختی را پشت سر گذاشت چراکه اتفاق دردناک‌ فوت همسرش در یک تصادف رانندگی باعث شد او و دختر کوچکش «بارانا» تنها بمانند.

یکی از اتفاقات ناگوار هنری در سال 92 مرگ همسر بنامین بهادری بود که حوزه موسیقی را تحت‌الشعاع خود قرار داد.

بازهم یک تصادف دیگر در اتوبان‌های تهران، شهروند دیگری را به کام مرگ فرستاد. نسیم حشمتی همسر بنیامین بهادری موزیسین و خواننده پاپ ایرانی، در یک سانحه رانندگی کشته شد. این حادثه ساعت 4 عصر جمعه 29 آذرماه سال‌جاری اتفاق افتاد.

بنامین بهادری به همراه دختر دو ساله‌اش و همسرش در خودوری ماتیزشان از خروجی بزرگراه شهید باکری وارد اتوبان شهید همت شدند و این آخرین سکانس زندگی نسیم حشمتی بود.

بنیامین بهادری , بنیامین , بنیامین احمدی

یکی از معضلاتی که در تهران وجود دارد مسابقات رانندگی است که در اتوبان‌‎ها بین جوانان گذاشته می‌شود. این عمل که بارها و بارها منجر به تصادفات و مرگ‌های زیادی شده، اینبار باعث مرگ دلخراش همسر بنیامین بهادری شد.

راننده‌ا‌ی که از عقب با خودروی ماتیز بنامین تصادف کرده بود به جای آنکه توقف کند پایش را بر پدال گاز فشرد و از محل حادثه دور شد. همسر بنامین راننده و بنیامین در کنار وی نشسته بود. شدت تصادف راننده را مجروح و او را دچار خونریزی داخلی کرد و این خونریزی به مرگ وی انجامید.

این‌طور که بنیامین تعریف کرده است، یک خودروی 206 نوک مدادی در ابتدا با عقب خودروی ماتیز برخورد کرده اما چون سرعت بالایی داشت مجددا از پهلو با ماتیز برخورد کرده و ماتیز به بیرون اتوبان پرتاب شده است. بعد از رسیدن آمبولانس اورژانس، همسر بنیامین را به بیمارستان رساندند. حتی او را به اتاق عمل هم بردند اما به گواه گواهی فوت، او بر اثر خونریزی داخلی فوت کرد.

این در حالی است که دختر دوساله بنیامین که بر صندلی عقب نشسته بود حتی یک خراش هم برنداشت.

بنیامین جهرمی , نشست خبری , شایلی همسر بنیامین

معرفی مقصر ماجرا

چند روز از حادثه گذشت تا بالاخره راننده پژو 206 نوک‌مدادی به همراه پدرش به پلیس مراجعه و خود را معرفی کرد.

بعد از تصادف و مرگ همسر بنامین بهادری، خیلی زود مشخصات صاحب خودروی فراری در اختیار تیم تجسس قرار گرفت و آنان در تماس با وی شنیدند در روز حادثه پسر جوانی پشت فرمان بوده است. وقتی پدر راننده فراری در جریان مرگ همسر بنیامین قرار گرفت به همراه پسرش به کلانتری 142 کن رفت و وی را تسلیم قانون کرد.

این پسر جوان در مصاحبه‌ای در مورد آن حادثه گفت: سرعت زیادی داشتم و نتوانستم خودرو را کنترل کنم وقتی به ماتیز برخورد کردم و دیدم واژگون شده است خیلی ترسیدم، رهگذران با خشم به من نگاه کردند، احساسم این بود اگر توقف کنم شاید کتک در انتظارم باشد به‌خاطر همین پا به فرار گذاشتم و اصلاً تصور نمی‌کردم کسی در این حادثه کشته شده باشد.

وی افزود: وقتی شنیدم یک زن که همسر بنیامین بوده کشته شده است عذاب وجدان پیدا کردم و باز جرأت تسلیم شدن نداشتم تا این‌که پدرم گفت پلیس سراغم را گرفته و خواست با هم به کلانتری بیاییم.

با دستور بازپرس دادسرای صادقیه، راننده جوان پژو روانه زندان شد. سرگرد احمد شیرانی رئیس مرکز فرماندهی پلیس راهور تهران عنوان داشته بررسی‌ها نشان داده پژو 206 به‌دلیل عدم توجه به جلو و نقض ماده 180 آیین‌نامه راهور مقصر حادثه است.

بیوگرافی بنیامین بهادری , همسر جدید بنیامین , همسر بنیامین

اهدای یک آلبوم، آخرین وداع بنامین با همسرش

و اما چندی پس از این وقایع تلخ بود که آلبوم جدید بنیامین با نام «بنیامین 93» روانه بازار شد. آلبومی که پخش یک کلیپ از آن که همسر متوفی بنامین در آن بازی می‌کرد بر ویژگی‌ها و البته فروش بیشتر آن تاثیر مستقیم گذاشت.

«هفته عشق» یک تک آهنگ از این آلبوم بود که کلیپ آن با بازی زنده‌یاد نسیم حشمتی بر اهمیت آن افزود و بر جذابیت این آلبوم برای هواداران این خواننده افزود.

شایلی همسر بنیامین کیست , نشست , نشست زمین در تهران

عکس جلد تکان دهنده این آلبوم بارزترین نکته آن است که توانست در عرض چند روز به سرعت شبکه‌های اجتماعی، سایت ها و فروشگاه ها را به تسخیر خود درآورد.

استفاده هوشمندانه بنیامین از تصویر دخترش در عکس جلد آلبوم در حالی که تنها چند هفته از حادثه تلخ فوت همسرش می‌گذشت، موجی از واکنش‌ها را در صفحات طرفداران بنیامین ایجاد کرد و طرفداران پرشمار این خواننده محبوب تا مدت‌ها مشغول ابراز احساسات و موشکافی از عکس آلبوم بنیامین شدند.

این آلبوم در فضایی تاریک در زندگی بنامین منتشر شد ولی با استقبال زیادی روبرو شد تا بنیامین با اهدای این آلبوم به همسرش شرایطی جدید را در عرضه آلبوم تجربه کند.


ویدیو : داغی که بر دل «بنیامین» نشست