داعش چگونه دختران اروپایی را می‌فریبد؟ : یک روزنامه نگار فرانسوی به تحلیل راه‌های ...



دختران داعش , دختران نازا چگونه ازدواج کنند؟ , چگونه دختران قوی تربیت کنیم

یک روزنامه نگار فرانسوی به تحلیل راه‌های اغفال دختران و زنان توسط داعش پرداخت.

به گزارش ابنا «آننا ارله» روزنامه نگار زن مشهور فرانسوی برای بررسی راه های اغفال زنان و دختران جوان توسط داعش اقدام به ایجاد یک نام کابری جعلی با نام «لیندا» کرد که دختری 20 ساله فرانسوی بود که اسلام را به تازگی برگزیده است. وی در گفتگو با اعضای داعش در اینترنت ضمن بیان این مسائل از آنان نظرشان را در مورد ادامه زندگی اش پرسید.

اعضای داعش در گفتگو با این دختر از همان ابتدا وی را برای حضور در اراضی که تحت اشغال آنها است، دعوت می کردند. آنها در گفتگو با وی از این که او نخواهد توانست در جامعه اروپایی زندگی راحتی داشته باشد و همسری لایق خود پیدا کند، سخن گفتند و از این که برای تشکیل خانواده ای اسلامی باید به اراضی تحت اشغال داعش مهاجرت کند، سخن می گفتند. داعشی ها در گفتگو با این دختر جوان که از ترس خود برای مسافرت به مناطق جنگی سخن می‌گفت، قول دادند که در اراضی تحت سیطره داعش برای او زندگی شاهانه‌ای را ترتیب دهند و تمام امکانات لازم برای زندگی او را فراهم بیاورند!

آنها در مورد شرایط زندگی در اراضی تحت اشغال داعش نیز گفتند: تنها شرط لازم، شرکت در کلاس های زبان عربی و پس از آن گذراندن دوره آموزش نظامی است اما در هیچ کدام از این مراحل او دچار سختی نخواهد شد، چرا که زنان و دختران اروپایی بسیاری در این مکان ها هستند. در ادامه این فرد از سوی افراد داعش مورد تهدید واقع می‌شود که پس از آن، حساب کاربری خود را تعطیل کرد و ماجرا را به پلیس اطلاع داد.

اخبار بین الملل - ابنا

 


ویدیو : داعش چگونه دختران اروپایی را می‌فریبد؟